۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۱۶
کد خبر: 83098826
T T
۰ نفر
واكنش فضای مجازی به فیلم درگیری یك پزشك ایذه ای با بیمارش

اهواز- ایرنا- انتشار فیلم درگیری یك پزشك با بیمارش در فضای مجازی در شهرستان ایذه با واكنش كاربران اینترنتی همراه بود.

به گزارش ایرنا و بر اساس مطالب منتشر شده در فضای مجازی یك پیرزن حدود 60 ساله باغملكی روز دوشنبه برای درمان بینایی خود به پزشك معالجش در ایذه مراجعه كرده كه ظاهرا به دلیل مشاجره منشی دكتر با همراهان بیمار پزشك یاد شده با بیمار درگیر می شود.
فیلم این درگیری طی دیروز و امروز در فضای مجازی شهرهای ایذه و با‌غملك دست به دست می‌شود كه واكنش‌های زیادی هم به همراه داشته است.
در این فیلم پیرزن بیمار پس از ورود به اتاق پزشك با برخورد ناشایست پزشك مواجه شده و بیمار 85 ساله از اتاق معالجه بیرون رانده می‌شود.
پسر این بیمار در تشریح این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: ما حدود 100 كیلومتر راه از بخش محروم صیدون در شهرستان باغملك طی كردیم تا مادرم را برای معالجه نزد چشم پزشك ببریم.
وی كه خواست نامش در خبر ذكر نشود افزود: در مطب پزشك هرچه منتظر ماندیم متأسفانه نوبت مراجعین رعایت نشد و من نسبت به این موضوع معترض شدم كه سایر حاضرین نیز با من همراهی كردند.
وی افزود: پس از ورود ما به اتاق پزشك، آقای دكتر به ما گفت كه اول باید از منشی معذرت خواهی كنی تا مادرت را معاینه كنم و من از این كار سرباز زدم و وی به بدترین شكل ممكن با ما برخورد كرد.
این جوان باغمكلی تأكید كرد: چشم‌پزشك مذكور ما را از اتاق خود بیرون كرد و با ورود منشی‌ها برای خارج كردن ما، دكتر با رفتاری شنیع، به مادر من پس‌گردنی زد و او را به بیرون از اتاق انداخت.
این جوان باغمكلی ضمن ابراز تأسف از رفتار این پزشك گفت: پس از این ماجرا ما از چشم‌پزشك خاطی شكایت كردیم و در دادگاه‌ به دنبال حق خود خواهیم رفت، اما از مسئولین نظام پزشكی خوزستان می‌خواهیم به صورت قاطع با اینگونه بی‌اخلاقی‌ها مقابله كنند.
مصطفی سمالی فرماندار ایذه سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این درگیری گفت: روز گذشته یك خانم كهنسال به همراه پسر جوان خود به مطب یك چشم پزشك مراجعه كردند كه متأسفانه یك درگیری به وقوع می‌پیوندد.
وی افزود: این پرونده در مراجع ذی صلاح در دست پیگیری است و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
پزشك یاد شده نیز سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: من با بیمار درگیر نشده ام و فقط از آنها خواستم تا از منشی عذر خواهی كنند تا بیمار را ویزیت كنم.
وی گفت: به دلیل عذر خواهی نكردن آنها از منشی از ویزیت بیمار خودداری كردم.
6064/9434