۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۹:۰۹
کد خبر: 83098991
T T
۰ نفر
تعطيلي استخر ايذه نارضايتي مردم را به همراه داشته است

اهواز-ايرنا- حدود دو ماه است كه تنها استخر ايذه تعطيل شده است كه اين امر، سبب نارضايتي و گلايه مردم اين شهرستان شده است.

به گزارش ايرنا استخر آنزان به عنوان تنها استخر شهرستان ايذه و حومه در حالي تعطيل شده است كه ورزشكاران رشته‌هاي مختلف ورزشي و مردم عادي به اين روند اعتراض دارند.
يكي از شهروندان ايذه‌اي در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به مشكلات جسمي و حركتي، پزشك براي پدر من آب‌درماني تجويز كرده است اما حدود 2 ماه است كه استخري وجود ندارد كه از آن استفاده كنيم.
عليرضا سعيدي افزود: تعداد زيادي از شهروندان ايذه اي به دلايل مشابه نياز به استفاده از استخر دارند و اين مشكل، با نگاه ويژه مسئولين رفع خواهد شد.
يكي ديگر از شهروندان ايذه‌اي به خبرنگار ايرنا گفت: همه ساله تعدادي از مردم و به خصوص جوانان ايذه‌اي به واسطه غرق‌شدگي در رودخانه‌هاي اطراف شهر جان خود را از دست مي‌دهند.
كامران مرادي تأكيد كرد: با توجه به اين معضل، بايد چند مكان آبي ديگر در ايذه افتتاح شود تا اين آمار مرگ و مير كاهش يابد اما در عين شگفتي شاهد هستيم كه همان تنها استخر ايذه نيز حدود 2 ماه به تعطيلي كشيده شده است.
وي افزود: شهرستان با‌غملك در نزديكي ايذه هم استخر ندارد و تعدادي از مردم اين شهر براي شنا، دستورات پزشكي و تفريحات آبي به استخر ايذه مراجعه مي‌كردند كه اين امر نشان‌ دهنده فقر امكانات ورزشي در اين منطقه است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان ايذه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا گفت: استخر ايذه حدود دو ماه تعطيل بود اما به زودي و در روزهاي آينده با رفع مشكلات بازگشايي خواهد شد.
ميثم دادمرز افزود: مشكلات زيرساختي ورزش ايذه زياد است و ما در جهت رفع آنها تلاش مي‌كنيم كه اميدواريم از اين پس وقفه‌اي در كار اين مكان ورزشي نيافتد.
9434/6064