نماینده مجلس: اختلاف شهرداری ایذه و اداره ورزش پیگیری قضایی می‌شود

اهواز-ایرنا- نماینده ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان ایذه در خصوص استخر این شهرستان از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرشاد ابراهیم‌پور سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از برگزاری نشست ‌هم اندیشی با معاون عمرانی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با موضوع طرح مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه خبر داد و اظهارکرد: در این نشست مقرر شد استخر شهرستان ایذه در اولین فرصت تحویل هیات نجات غریق اداره ورزش و جوانان شود تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نماینده مجلس: اختلاف شهرداری ایذه و اداره ورزش پیگیری قضایی می‌شود
وی ضمن قدردانی از همکاری وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد: همچنین مقرر شد اختلاف بین اداره ورزش و جوانان و شهرداری ایذه با توجه به مستندات موجود از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.


ابراهیم‌پور همچنین به وضعیت استخر شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: تمامی تجهیزات مکانیکی این استخر خریداری و مقرر شده تا ۲ ماه آینده تحویل و بهره‌برداری شود.

زمین استخر شنای ایذه در سال ۱۳۸۱ با مساحت تقریبی سه هزار و ۷۰۰ متر با کاربری ورزشی از اداره مسکن و شهرسازی خریداری شد و در سال ۱۳۸۲ اعتبارات ملی و با کمک اعتبارات استانی به مرحله نهایی رسید.

این استخر پس از یک وقفه در سال ۱۳۸۷ به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید و به دنبال آن استخر برون سپاری شد.

نماینده مجلس: اختلاف شهرداری ایذه و اداره ورزش پیگیری قضایی می‌شود

پس از بهره برداری به دلیل عدم مراقبت صحیح، کاشی‌های کف استخر تخریب و بلافاصله استخر تعطیل و مرمت شد.

در بازگشایی دوباره، به دلیل عدم مراقبت صحیح و نشر گاز کلر، سقف استخر دچار خسارت شد که باید به سرعت مورد تعمیر قرار می‌گرفت، عدم رسیدگی به موقع، سهل‌انگاری و تاخیر در پیگیری باعث تخریب بیش از پیش و در نهایت منجر به تعطیلی نهایی آن شد.

به گزارش ایرنا، طی توافقی که سالهای گذشته بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان ایذه صورت گرفت، این استخر در ازای انجام تعمیرات به مدت ۲۰ سال در اختیار شهرداری قرار گرفت و با توجه به اینکه هزینه را شهرداری پرداخت کرده بود تابلوی آن به نام شهرداری تغییر یافت که منجر به بروز اختلافاتی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha