۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۳۱
کد خبر: 83100194
T T
۰ نفر

محموله قاچاق سوخت در انار كشف شد

۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۲۳:۳۱
کد خبر: 83100194
محموله قاچاق سوخت در انار كشف شد

كرمان - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان انار از كشف محموله سوخت قاچاق به ميزان 2 هزار و700 ليتر در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خليلي نژاد عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: شب گذشته ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي حين گشت زني هدفمند در حوزه استحفاظي به يك اتوبوس حامل سوخت مشكوك شده و آن را متوقف و راننده (متهم) را دستگير كردند.
وي بيان كرد: ماموران در بازرسي از اين اتوبوس توقيفي 2 هزار و 700 ليتر گازوئيل قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل به صورت جاساز را كشف كردند.
سرهنگ خليلي نژاد تصريح كرد: راننده خودرو اين مقدار سوخت را جهت انتقال به استان سيستان و بلوچستان جمع آوري و حمل كرده است.
وي همچنين افزود: سوخت در نزديكي موتور و سيستم برق اتوبوس جاسازي شده بود كه مي توانست فاجعه اي انساني را براي مسافران رقم زند.
فرمانده انتظامي شهرستان انار در ادامه از دستگيري دو سارق ديگر طي هفته گذشته و اعتراف آنها به 8 فقره سرقت موتورسيكلت و آهن آلات در اين شهرستان خبر داد.
وي گفت: مأموران پليس آگاهي شهرستان انار در پي وقوع چندين فقره سرقت مبني بر سرقت موتورسيكلت و آهن آلات و مصالح ساختماني ساختمانهاي در حال ساخت، تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان آغاز كردند.
سرهنگ خليلي نژاد افزود: با تلاش مأموران دو سارق شناسايي و دستگير شدند كه يكي از آنها در بازجويي‌ ها به 4 فقره سرقت موتورسيكلت و ديگري به 4 فقره سرقت آهن آلات اعتراف كردند.
وي ادامه داد: پس از تشكيل پرونده متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان انار از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
شهرستان انار با جمعيت بالغ بر 37 هزار نفر در 110 كيلومتري كرمان قرار دارد.
7433/7420/ 5054