۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱
کد خبر: 83103524
T T
۰ نفر
مديركل كانون پرورش فكري كودك و نوجوان آذربايجانشرقي معرفي شد

تبريز- ايرنا - علي بينش بعنوان مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان شرقي معرفي شد.

به گزارش روز يكشنبه اداره اطلاع رساني و روابط عمومي اداره كل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي، با انتصاب هادي يوسف‌زاده به عنوان ذيحساب و مدير كل مالي كانون كشور از مرداد ماه سال جاري، علي بينش كه پيش از اين معاون فرهنگي كانون استان بود با حكم فاضل نظري به عنوان مدير كل كانون آذربايجان شرقي منصوب شده ‌است.
فاضل نظري مدير عامل كانون در اين حكم شكوفايي استعدادها و پرورش ذوق و خلاقيت كودكان و نوجوانان را هدف محوري كانون بيان كرده است كه تحقق آن به وجود محيطي پرنشاط و اميدبخش و بهره‌مندي از ظرفيت‌ دانش، تجربه و انگيزه والاي خانواده ارجمند كانون و تعميق برنامه‌ها و كيفي‌سازي فعاليت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌هاي نوين پرورش خلاقيت، تقويت و توسعه همكاري با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌هاي فرادانشي متناسب با سبك زندگي ايراني اسلامي و اقتضائات فرهنگي بومي نيازمند است.
بينش متولد سال 1349 داراي مدرك كارشناسي ارشد زبان و ادبيات فارسي و معاون فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان آذربايجان شرقي بود.
او از سال 1380 وارد كانون شد و از همان زمان به عنوان كارشناس روابط عمومي كانون اين استان فعاليت مي‌كرد و از بهمن 1392 نيز به مدت هفت ماه سرپرستي كانون اين استان را برعهده داشت.
تدريس فيلم‌سازي در انجمن سينماي جوان تبريز و داوري جشنواره دست‌هاي كوچك دعا در سابقه‌ كاري مديركل جديد كانون اين استان به چشم مي‌خورد.
3071