۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲
کد خبر: 83104891
T T
۰ نفر
دادرسي عادلانه، مهمترين اولويت دستگاه قضايي زنجان است

زنجان - ايرنا - رئيس كل دادگستري استان زنجان گفت: نخستين اولويت در دستگاه قضايي استان دادرسي عادلانه است و همه بايد در اين مسير يكدل و هماهنگ باشند و براي تحقق اهداف نيازمند همراهي ائمه جمعه و علما هستيم.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي دادگستري استان زنجان، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نياركي، در سفر به شهرستان ايجرود و ديدار با امام جمعه اين شهرستان با قدرداني از حمايت ائمه جمعه از دستگاه قضايي افزود: اتحاد و همبستگي مسئولان شهرستان براي خدمت امري لازم و ضروري است كه امامان جمعه به عنوان رهبران معنوي در اين راستا تلاش كنند.
وي با بيان اينكه با اختلاف و تفرقه كارها پيش نخواهد رفت، يادآوري كرد: بلكه با اتحاد و همبستگي كارها بركت داشته و مسائل مشكل ساز رفع مي شود.
رئيس كل دادگستري استان زنجان، كار فرهنگي و وحدت مسئولان را براي حل مشكلات مردم و آسيب شناسي ناهنجاري ها موثر برشمرد و گفت: خدمت به مردم وابستگي و گرايش هاي سياسي بر نمي تابد چون كه مردم در برخي مسائل در رنج هستند كه بايد كار اساسي صورت بگيرد.
حجت الاسلام صادقي نياركي، تبعيت از ولي فقيه و حركت در اين مسير را موجب بركت در كارها دانست و ادامه داد: خروج از اين خط در كشور موجب انحراف و عدم تحقق اهداف خواهد شد.
امام جمعه ايجرود نيز در اين ديدار گفت: قضاوت يكي از سخت ترين مشاغل در همه زمان ها بوده و حساسيتي كه اين كار دارد مي طلبد افرادي كه امر قضا را انجام مي دهند بايد با اخلاص باشند و خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند.
حجت الاسلام مقدمي با بيان اينكه قضاوت به حق موجب نزول رحمت الهي خواهد شد افزود: الطاف خداوند با دادرسي عادلانه و اجراي عدالت سرازير مي شود و اين نشان از اهميت و جايگاه بسيار ارزشمند قضا و قضاوت دارد.
رييس كل دادگستري استان در ادامه سفر به اين شهرستان با حضور در دادگستري ايجرود و ديدار با كاركنان قضايي و اداري با قدرداني از زحمات و تلاش هاي انجام شده گفت: فرصت خدمت به مردم در دستگاه قضايي را بايد مغتنم بشماريم و در اين موقعيت بهترين خدمات را براي رفع مشكلات مراجعان ارائه دهيم.
وي توجه و رسيدگي به مشكلات و رفع نيازهاي كاركنان را از برنامه هاي مهم مجموعه برشمرد و بر رعايت انضباط اداري و كاري درهمه حوزه هاي قضايي تاكيد كرد.
در اين ديدار رييس دادگستري، دادستان و نماينده كاركنان مطالبي پيرامون حوزه مربوطه و مشكلات كاركنان بيان كردند.
9505/6085