۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۸:۵۷
کد خبر: 83106163
T T
۰ نفر
پزشكیان: مسلمانان با وحدت مانع اختلاف افكنی دشمنان می شوند

تهران-ایرنا- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسلمانان با یكدیگر وحدت داشته باشند، هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به كشورهای اسلامی داشته باشد و بین آنان اختلاف ایجاد كند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «مسعود پزشكیان» كه ریاست جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس را برعهده داشت ضمن تبریك آغاز هفته وحدت اظهار داشت: هر مسلمانی باید تلاش كند اختلاف و تفرقه بین مسلمین را با امر به معروف و نهی از منكر حل كند.
وی به آیاتی از قرآن مجید مبنی بر حفظ وحدت مسلمانان اشاره كرد و افزود: امیدواریم آغاز هفته وحدت با كلام ائمه اطهار (ع) ما را به سمت وحدت پیش ببرد، البته این وحدت نه فقط در زبان و گفتار بلكه باید در عمل ما نیز پدیدار باشد.
نایب رییس اول مجلس تصریح كرد: كتاب الهی دستور برای اعمال، زندگی و سعادت ما است، همه مسلمانان باید به ریسمان خداوند چنگ بزنند، اگر ما مسلمانان با هم وحدت داشته باشیم، هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به كشورهای اسلامی داشته باشد و اختلاف ایجاد كند.
پزشكیان همچنین گفت: قطعا ما می توانیم با وحدت از مشكلات سربلند بیرون بیاییم و باید به آنچه می گوییم از ته دل عمل كنیم.

**غیب پرور فردا گزارشی در مورد عملكرد بسیج به نمایندگان ارائه می كند
عضو هیات رییسه مجلس گفت: سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین فردا - چهارشنبه - در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «احمد امیرآبادی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سردار غیب پرور فردا با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در مورد عملكرد این سازمان به نمایندگان ارائه می كند.
وی افزود: حضور سردار غیب پرور در مجلس در آستانه هفته بسیج انجام می شود.
نماینده مردم قم در مجلس در مورد جلسات علنی هفته آینده مجلس نیز گفت: یكشنبه آینده به دلیل تقارن با 17 ربیع الاول و میلاد حضرت رسول اكرم(ص) تعطیل رسمی است و نمایندگان هفته آینده فقط دو روز و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارند.
سیام**9121**1058**1336
۰ نفر