۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۹:۵۴
کد خبر: 83119494
T T
۰ نفر
دو حادثه پياپي رانندگي در كازرون 2 كشته برجا گذاشت

شيراز- ايرنا- دو حادثه پياپي رانندگي به فاصله 15 دقيقه در محور ابوالحيات - قائميه شهرستان كازرون منجر به كشته شدن 2 نفر و زخمي شدن 6 نفر شد.

به گزارش دريافتي يكشنبه ايرنا ازروابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي شهرستان كازرون، اين تصادف ها شنبه شب روبه روي آموزش و پرورش نودان رخ داد.
بهمن جمشيدي مسئول مركز اورژانس 115 كازرون گفت: در تصادف اول در ساعت 21:10 شنبه شب سه خودرو پرايد، پارس و اتوبوس روبه روي آموزش و پرورش نودان با هم تصادف كردند.
وي ادامه داد: اين حادثه منجر به واژگوني خودرو پارس و مصدوميت چهار نفر شده بود كه پس از اقدامات درماني اوليه دو نفر از مصدومان به بيمارستان وليعصر كازرون اعزام شدند و دو مصدوم ديگر با وسيله شخصي به بيمارستان منتقل شدند.
جمشيدي گفت: 15 دقيقه پس از اعلام تصادف اول، حادثه دوم كمي بالاتر از آموزش و پرورش نودان با برخورد شديد دو خودرو پژو 405 و ماشين سنگين ترانزيت به مركز اورژانس 115 اعلام شد.
وي افزود:اين تصادف منجر به فوت دو نفر از سرنشينان پژو 405 قبل از رسيدن آمبولانس و مصدوميت شديد دو نفر ديگر شده بود كه مصدومان با آمبولانس به درمانگاه قائميه و بيمارستان كازرون منتقل شدند.
كازرون در 120 كيلومتري غرب شيراز است.
7372/ 1876