۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۶
کد خبر: 83125036
T T
۰ نفر
سردار پاكپور در محل حادثه تروريستي چابهار حضور يافت

زاهدان - ايرنا - سردار محمد پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز/پنجشنبه/ از محل حادثه تروريستي چابهار ديدن كرد و به بررسي موضوع پرداخت.

به گزارش ايرنا، فرمانده نيروي زميني سپاه در جريان اين بازديد با مسئولان سياسي، انتظامي و امنيتي در باره حادثه تروريستي گفت وگو كرد و در جريان مسائل قرار گرفت.
به گفته معاون امنيتي انتظامي استاندار سيستان و بلوچستان؛ راننده يك دستگاه خودرو وانت با هدف اقدام تروريستي قصد ورود به مقر انتظامي چابهار را داشت كه ماموران با هوشياري و اقدام به موقع و شجاعانه مانع ورود اين خودرو شدند.
محمد هادي مرعشي ادامه داد: عامل انتحاري كه موفق به ورود به مقر انتظامي نشده بود در ساعت 9 و 55 دقيقه امروز اقدام به انفجار خودرو خود كرد كه متاسفانه در اين حادثه 2 نفر از عوامل انتظامي به نام هاي ستواندوم داريوش رنجبر و سرباز وظيفه ناصر درزاده به درجه رفيع شهادت نائل آمدند و عامل انتحاري نيز به هلاكت رسيد.
وي افزود: متاسفانه در اين حادثه تعدادي از مردم عادي نيز مجروح شدند.
به گفته مدير مركز فوريت هاي پزشكي دانشكده علوم پزشكي ايرانشهر؛ در اين حادثه 28 نفر زخمي شدند.
گفته مي شود حال سه نفر از مجروحان حادثه كه به اتاق عمل منتقل شده اند، وخيم گزارش شده است.
برخي شبكه هاي اجتماعي مدعي شدند كه گروهك تروريستي موسوم به انصارالفرقان مسئوليت اين انفجار را بر عهده گرفته است.
به گزارش ايرنا شهرستان چابهار از شرق با كشور پاكستان، از جنوب با درياي عمان(مكران)، از غرب با بندر كنارك و از شمال به شهرستانهاي ديگر سيستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 كيلومتري جنوب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7316 **6081