۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۱
کد خبر: 83129839
T T
۰ نفر

620 اثر به جشنواره رضوی در ایلام ارسال شد

۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۱
کد خبر: 83129839
620 اثر به جشنواره رضوی در ایلام ارسال شد

ایلام - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: 620 اثر به هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، عمران خوداموز عصر دوشنبه در جلسه اتاق فكر جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی اظهار داشت: همه مقدمات لازم برای برگزاری هفتیمن جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام مهیا شده و اختتامیه این جشنواره یكشنبه هفته آینده در محل مجتمع ارشاد ایلام برگزار می شود.
وی یادآور شد: 620 اثر به هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام ارسال شده است.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به اینكه این جشنواره به همت این اداره كل با مشاركت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برگزار می‌شود، افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) تقدیر از تولید كنندگان و پدیدآوردندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و اهل‌بیت (ع) از اهداف برگزاری این جشنواره است.
خودآموز اضافه كرد: ساختاری كه جشنواره دارد شامل یك اتاق فكر و دفتر نمایندگی در استان ایلام متشكل از اساتید دانشگاه، فعالان فرهنگی و فعالان عرصه فرهنگ دینی، آموزش و پرروش دانشگاه، كانون‌های مساجد، كانون پرورش فكری و سایر نهادهای فرهنگی بوده كه دبیرخانه آن در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر است.
وی تاكید كرد: این جشنواره توانسته در 6 دوره گذشته به خوبی بدرخشد و آثار ارزشمند هنری را دریافت كند كه تاثیرگذاری ویژه‌ای داشته و به طور قطع در این راه رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام راهگشا خواهد بود.
7177/6119