۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴
کد خبر: 83130370
T T
۰ نفر
روزانه 49مورد تماس با سامانه 137 شهرداري اروميه صورت مي گيرد

اروميه- ايرنا- شهردار اروميه گفت: روزانه به طور متوسط 49 مورد تماس تلفني با سامانه 137 شهرداري در راستاي رسيدگي به مشكلات شهروندان صورت مي گيرد.

محمد حضرت پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از ابتداي امسال تاكنون 13 هزار و 50 مورد تماس از طرف شهروندان با اين سامانه انجام شده كه حدود 64 درصد آنها مربوط به موضوعات و مشكلات شهري بوده است.
وي اضافه كرد: در اين مدت حدود هشت هزار و 400 مورد موضوع شهري به سامانه 137 اعلام و توسط اين مركز رسيدگي شده است.
وي بيان كرد: سامانه مديريت شهري 137 اروميه به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي شهروندان در موارد مرتبط با شهرداري است.
شهردار اروميه ادامه داد: آسفالت و لكه گيري معابر، سد معبر، فضاي سبز و هرس درختان و زباله هاي شهري از جمله موضوعات مطرح شده با سامانه 137 شهرداري به شمار مي رود.
وي گفت: ارائه و پيگيري درخواست بدون مراجعه حضوري به شهرداري، كاهش ترددهاي درون شهري و تراكم كار مناطق و سازمان ها، ارتباط آسان و يكسان و شبانه روزي با شهرداري از جمله مزاياي استفاده شهروندان از اين سامانه براي حل مشكلات شهري است.
حضرت پور افزود: همه اين تماس ها و پيگيري هاي شهروندان طي تماس كارشناسان 137 با مسوول مربوطه بررسي و اقدامات انجام شده جمع بندي مي شود.
به گزارش ايرنا، سامانه 137 نزديك به 10 سال است كه در شهرداري اروميه راه اندازي شده ولي هنوز جايگاه خود را در بين شهروندان كسب نكرده است.
8137/2093