۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83517692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه روزانه بیش از ۷۵ بار به صدا در می‌آید

‌ارومیه- ایرنا- شهردار ارومیه با اشاره به اعتماد قابل توجه شهروندان به سامانه ۱۳۷ شهرداری، گفت: این سامانه روزانه به طور متوسط بیش از ۷۵ بار به صدا در می‌آید و مردم، مشکلات شهری را با مدیران در میان می‌گذارند.

محمد حضرت‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسفالت نوار حفاری و لکه‌گیری، سد معبر، ساخت و ساز غیرمجاز، ولگردی سگ‌ها، انباشت زباله و لزوم توجه به فضای سبز شهری مهمترین درخواست‌های شهروندان ارومیه‌ای از طریق این سامانه است.

وی اضافه کرد: ۸۵ درصد تماس شهروندان ارومیه‌ای با سامانه ۱۳۷ شهرداری مربوط به مردان و تنها ۱۵ درصد مربوط به بانوان است.

وی بیان کرد: سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ارومیه به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی شهروندان در موارد مرتبط با شهرداری است.

شهردار ارومیه در خصوص نحوه رسیدگی به مطالبه‌های شهروندان ادامه داد: به محض دریافت خبر، کارشناسان مرکز گزارش را در سیستم ثبت و به واحد اجرایی ارسال می‌کنند که برای پاسخگو بودن به شهروندان به واسطه کد پیگیری صادره باید واحد اجرایی پس از اقدام، نتیجه را در سیستم ثبت کند تا پس از نظرسنجی از شهروند توسط واحد ثبت، بازخورد سامانه کد خبر بایگانی شود.

ارومیه ۷۵۰ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار هکتار مساحت دارد و جزء شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور است.

سامانه ۱۳۷ طی یک دهه گذشته در راستای دریافت نظرها و انتقادهای مردمی در خصوص عملکرد شهرداری‌ها راه‌اندازی شده است.

۸۱۳۷/۳۰۷۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha