۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷
کد خبر: 83131809
T T
۰ نفر
هوای مناطق ساحلی هرمزگان ناپایدار می شود

بندرعباس- ایرنا- كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی هرمزگان گفت: روز جمعه هفته جاری و اوایل هفته آینده با تاثیر موج بارشی، مناطق ساحلی هوای استان ناپایدار می شود و در سایر نقاط استان شرایط آرام است.

مرضیه سی سی پور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در این مدت بارش باران در جاسك، سیریك، مناطق جنوب میناب و مناطق شرق تنگه هرمز پیش بینی می شود.
وی بیان داشت: در اواخر پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز با تاثیر موج تراز میانی جوی در مناطق دریایی عمان و نقاطی از شرق تنگه هرمز افزایش ابرناكی، رگبار پراكنده باران و رعد و برق و افزایش باد پیش بینی می شود.
كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: شرایط دریایی استان نیز در روزهای پایانی هفته جاری مناسب است اما با توجه به تاثیر موج ناپایدار در دریای عمان توصیه می شود شناورهای سبك از تردد در این محدوده خودداری كنند.
سی سی پور گفت: در این مدت افزایش سرعت باد در دریای عمان و شرق تنگه هرمزگان به 30 كیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به یك متر می رسد.
وی اضافه كرد: امروز چهارشنبه نیز شرایط آرام و پایداری در هرمزگان حاكم است و دمای كمینه در این روز بین 1 تا 2 درجه سانتیگراد كاهش یافته است.
این مسوول ادامه داد: انتظار است از اوایل هفته آینده نیز شاهد كاهش دمای كمینه در استان هرمزگان باشیم.
وی یاد آورشد: امروز چهارشنبه حاجی آباد با 6 درجه سانتگیراد خنك ترین و میناب با 29 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای هرمزگان گزارش شده است.
7195/6048