۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 83133594
T T
۰ نفر

10 باشگاه متخلف ورزشی در اردبیل پلمب شد

۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۱
کد خبر: 83133594
10 باشگاه متخلف ورزشی در اردبیل پلمب شد

اردبیل - ایرنا - معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان استان اردبیل از پلمب 10 باشگاه ورزشی در این استان در راستای سالم سازی اماكن ورزشی خبر داد.

به گزارش ایرنا ، محمدرضا برادران روز پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اماكن ورزشی استان اردبیل گفت: با هدف سالم سازی اماكن ورزشی و نظارت بر عملكرد باشگاه ها پس از چند مرحله بازرسی 10 باشگاه به دلایل مختلف تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.
وی اظهار داشت: از این تعداد چهار باشگاه به دلیل فقدان مجوز ، چهار باشگاه به علت عدم تمدید مجوز طبق موازین قانونی، یك مورد به دلیل عدم رعایت موازین و مقررات بهداشتی و یك مورد هم به دلیل فعالیت در ایام تعطیلات مذهبی (شب های قدر) تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.
وی بیان كرد: جلب اعتماد خانواده ها بویژه نوجوانان، جوانان و بانوان در محیط های ورزشی یكی از اولویت های متولیان ورزش استان است.
برادران از تشدید نظارت بر اماكن ورزش خصوصی و دولتی خبر داد و گفت: مسئولان محیط های ورزشی باید قوانین و مقررات موجود و اعلامی را رعایت كنند.
معاون ورزشی اداره كل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با متولیان اماكن ورزشی در صورت تخلف بدون اغماض و به طور قاطع برخورد خواهد شد.
6130/6015