۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 83416138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ سالن ورزشی همدان در آستانه پلمب

۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبر: 83416138
۲ سالن ورزشی همدان در آستانه پلمب

همدان- ایرنا- سالن های ورزشی واقع در جورقان و میدان شاهد همدان به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی و احتمال بروز بیماری های پوستی در آستانه پلمب و تعطیلی هستند.

کارشناس مسئول سلامت محیط و کار شهرستان همدان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: موضوع رعایت نکردن مسائل بهداشتی در برخی از سالن های ورزشی همدان در قالب یک نامه به اداره کل ورزش و جوانان اطلاع رسانی شده اما آنها پاسخی به این مکاتبات ندادند.

امیر رضا ملکی اضافه کرد: با توجه به توجهی اداره کل ورزش و جوانان به مکاتبات صورت گرفته، مهلت ۱۰ روزه ای برای رفع نواقص بهداشتی سالن های ورزشی پیش بینی شده و در صورت رعایت نکردن این موضع به طور حتم این سالن ها تعطیل و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: برخی از متولیان سالن های ورزشی از ورود کارشناس و بازرس بهداشت محیط و کار به محل و رصد وضعیت بهداشتی جلوگیری می کنند و این امر را مستلزم مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان می دانند.

به گفته کارشناس مسئول سلامت محیط و کار شهرستان همدان، اداره کل ورزش و جوانان نیز در زمینه پاسخگویی به مکاتبات کوتاهی کرده و مسئولان بهداشتی نیز مجبور به استفاده از قوه قهریه به نظارت بر این سالن ها می شوند.

ملکی گفت: تشک سالن و کمد لباس موجود در این مجموعه ها باید به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی شوند همچنین ناظر بهداشت ماهانه وضعیت سالن ها را بررسی و وضعیت را گزارش کند.

وی ادامه داد: متولیان این سالن برای بهبود وضعیت بهداشتی باید با دانش آموختگان مستقر در دفاتر خدمات سلامت قرار داد منعقد کنند تا آنها به طور مرتب اقدام به سرکشی از این سالن ها، ارائه مشاوره و آموزش نحوه گندزدایی کنند.

ملکی تصریح کرد: هم اینک یک نگهبان یا سرایدار در این سالن ها مستقر بوده که تنها اقدام به باز کردن و بستن در سالن و در بهترین حالت جارو کردن محوطه می کند و هیچگونه قرادادی با دفتر خدمات سلامت به علت هزینه آن منعقد نشده است.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha