۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۸:۰۹
کد خبر: 83135718
T T
۰ نفر

طرح نظارتي ويژه شب يلدا در گيلان آغاز شد

۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۸:۰۹
کد خبر: 83135718
طرح نظارتي ويژه شب يلدا در گيلان آغاز شد

رشت - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي گيلان از آغاز اجراي طرح نظارتي ويژه شب يلدا در استان خبر داد.

منصور انصاري صبح يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با نزديك شدن به شب يلدا و لزوم نظارت بر واحدهاي عرضه مواد غذايي ويژه اين ايام، طرح نظارتي تعزيرات حكومتي با همكاري سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف آغاز شده است.
وي بيان كرد: واحدهاي هدف در اين طرح عرضه كنندگان آجيل و خشكبار ، ميوه و سبزي ، قنادي ها و گوشت هستند و پرونده هاي متخلفان به صورت ويژه رسيدگي شده ضمن اينكه از بيست و هفتم آذرماه جاري ، نظارت ها تشديد شده و در صورت لزوم نمايندگان تعزيرات به طور ويژه در همان محل به پرونده متخلفان رسيدگي مي كنند.
مديركل تعزيرات حكومتي گيلان از شهروندان خواست، گزارش هاي تخلف واحدهاي عرضه را به تعزيرات يا اتاق اصناف يا سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام كنند تا اقدام قانوني در راستاي ان انجام شود.
سيد ابراهيم سيدزاده مدير بازرسي اتاق اصناف مركز گيلان نيز گفت: طرح نظارتي اتاق اصناف بر كالاهاي شب يلدا اغاز شده و در حال حاضر تشديد نيز شده است.
وي تصريح كرد: روزانه قيمت كالاها توسط همكاران ما رصد مي شود و در صورتي كه براي كالاها قيمت مصوبي نباشد ، با توجه به قيمت متعارف بازار نظارت ها صورت مي گيرد.
7296/2007