۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۵۱
کد خبر: 83136891
T T
۰ نفر
مي توانستيم بازي را 3 بر يك ببريم

تبريز - ايرنا - سرمربي تيم شهرداري گنبد كاووس با بيان اينكه شاگردانش بازي خوبي را به نمايش گذاشتند، گفت: اگر در ست چهارم دقت مي كرديم بازي را 3 بر يك پيروز مي شديم.

به گزارش ايرنا، احد ارمشي عصر يكشنبه پس از باخت تيمش مقابل شهرداري تبريز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بازيكنان هر 2 تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و از همين جا به شاگردانم خسته نباشيد مي گويم.
ارمشي با اشاره به شرايط آب و هوايي، خستگي مسير و بعضي شرايط حاكم بر بازي، تشريح كرد: در بعضي ست ها كه تيم گنبد كاووس عقب مي افتاد بازيكنانم اين توان را داشتند كه به بازي برگردند و نتيجه را به سود خود تغيير دهند، اما در نهايت در ست پنجم نتوانستند بر ميزبان فائق آيند و بازي را واگذار كردند.
سرمربي تيم واليبال گنبد كاووس با تشكر از حمايت هاي مسوولان شهري و استاني گلستان از تيم واليبال شهرداري گنبد كاووس، اظهار كرد: ما امسال با حمايت مسوولان توانستيم 3 بازيكن غير بومي خوب جذب كنيم و حتي 2 ماه زودتر تمرينات مان را شروع كنيم؛ اين بازيكنان به قدري توانمند هستند كه اگر خطاهاي اواخر ست چهارم بعضي از بازيكنانم نبود، مي توانستيم اين بازي را 3 بر يك به نفع خودمان تمام كنيم.
تيم واليبال گنبد كاووس از هفته سيزدهم ليگ برتر واليبال امروز يكشنبه با نتيجه نزديك 3 بر 2 بازي را به شهرداري تبريز واگذار كرد و با توجه به باخت تيم شهروند اراك مقابل پيكان تهران، با هفت برد در رده پنجم جدول جاي گرفت.
9853/518