۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۲۹
کد خبر: 83137566
T T
۰ نفر
10 هزار حلقه لاستيك در چهارمحال و بختياري توزيع شد

شهركرد- ايرنا- رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري از توزيع10هزار و 256 حلقه لاستيك در نيمه دوم امسال در استان خبر داد و گفت: براي تامين و تحويل لاستيك مورد نياز استان محدوديتي وجود ندارد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، سيد نعيم امامي افزود: با ساماندهي بازار لاستيك سهميه دولتي و قيمت تعادلي ، آرامش نسبي در نيمه دوم امسال بر بازار لاستيك در بخش ناوگان حمل و نقل عمومي استان حاكم است.
به گفته وي، از مجموع لاستيك توزيع شده 4 هزار و 298حلقه لاستيك توليد داخل و 5 هزارو 958 حلقه لاستيك وارداتي توزيع شده است.
رييس سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: اولويت بندي تامين و توزيع لاستيك خودرو ناوگان عمومي مورد نياز از طريق سازمان راهداري و حمل ونقل بار و مسافر صورت مي گيرد و لاستيك هاي توزيع شده در سايزهاي مختلف خودورهاي مسافربري و باري به عنوان پر مصرف ترين لاستيك هاي تقاضا شده است.
امامي، با اشاره به اينكه مصرف لاستيك خودروهاي سنگين در برخي شهرهاي اين استان بيشتر از شهرهاي ديگر كشور است، گفت: توزيع لاستيك سنگين بين شهري بر اساس پيمايش توسط اداره كل راهداري صورت مي گيرد.
وي از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادي در بازار، مراتب را از طريق تلفن 124 اعلام كنند.
به گزارش ايرنا، جاده هاي چهارمحال و بختياري قالب كوهستاني در محور مواصلاتي جنوب به فلات مركزي ايران است.
اكنون 10 هزار خودرو در ناوگان باربري و مسافري چهارمحال و بختياري فعال است.
6199/2097