۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۲۰
کد خبر: 83139355
T T
۰ نفر
سلامت مسافران در جاده ها مرهون تلاش راهداران است

مهاباد- ايرنا- فرماندار تكاب با بيان نقش راهداران در بحث حمل و نقل برون شهري گفت: سلامت مسافران در جاده ها مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزي راهداران است.

به گزارش ايرنا علي مكرمي روز سه شنبه در مراسم گراميداشت روز حمل و نقل در اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي تكاب اظهار داشت: كار مجموعه راهداري به ويژه در فصل زمستان بسيار مهم، سنگين و اثرگذار است و راهداران با خدمت بي منت به مردم همواره حضوري موثر در جاده ها دارند.
وي با قدرداني از خدمات شبانه روزي راهداران اين شهرستان افزود: راهداران به عنوان نيروهاي خدمات رسان جاده اي همواره در عرصه تامين سلامت مسافران و هدايت رانندگان حضور و نقشي پررنگ ايفا مي كنند.
مكرمي گفت: نيروهاي خدوم و زحمتكش پليس راه، راه و شهرسازي، اورژانس و هلال احمر و آتش نشاني نيز بازوهاي توانمند و ياري رسان راهداران هستند و هماهنگي اين مجموعه هاي خدماتي و امدادي مي تواند به افزايش كيفيت ارايه خدمات به شهروندان كمك كند.
فرماندار تكاب بيان كرد: جاده هاي اين شهرستان در فصل زمستان همواره بستري براي وقوع حوادث و سوانح رانندگي است اما حضور شبانه روزي و تلاش راهداران در هنگام بارش برف و كولاك موجب اطمينان خاطر مسافران و رانندگان در جاده ها مي شود.
مكرمي همچنين از اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اين شهرستان خواست بحث نوسازي ناوگان بين شهري را به جديت دنبال كند.
به گزارش ايرنا فرماندار تكاب به مناسبت روز حمل و نقل عمومي با حضور در اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي از خدمات و زحمات رييس، كاركنان و راهداران اين اداره تجليل و قدرداني كرد.
تكاب با 81 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است كه راهداران اين شهرستان در 2 راهدارخانه جاده اي و چهار محور مواصلاتي مشغول بازگشايي و برف روبي جاده ها هستند.
7514/6185/7129