۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۲
کد خبر: 83140433
T T
۰ نفر

11.5 تن گوشت تنظيم بازار در تربت حيدريه توزيع شد

۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۴:۴۲
کد خبر: 83140433
11.5 تن گوشت تنظيم بازار در تربت حيدريه توزيع شد

تربت حيدريه- ايرنا- رئيس اداره تعزيرات حكومتي تربت حيدريه از توزيع 11.5 تن گوشت منجمد در چارچوب اجراي طرح تنظيم بازار ويژه شب يلدا در اين شهرستان خبر داد.

نجم الدين گرمابي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هشت تن از اين حجم گوشت منجمد قرمز و 3.5 تن گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب در اختيار عاملان توزيع قرار گرفت تا نسبت به توزيع آن در بين شهروندان اقدام كنند.
وي قيمت هر كيلوگرم گوشت قرمز منجمد را 290 هزار ريال و هر كيلوگرم گوشت مرغ منجمد را 90 هزار ريال اعلام و بيان كرد: ساير اقلام نظير ميوه، آجيل و برنج نيز به ميزان نامحدود و با كنترل دقيق بازرسان در بازار عرضه شده است.
رئيس اداره تعزيرات حكومتي تربت حيدريه همچنين به اجراي طرح نظارتي ويژه شب يلدا در قالب پنج گروه با كمك بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت در اين شهرستان اشاره و بيان كرد: به منظور تامين كالاهاي اساسي مورد نياز مردم و جلوگيري از هرگونه افزايش خودسرانه قيمتها، با اخلالگران اقتصادي برابر قانون به شدت برخورد مي شود.
وي ادامه داد: نظارت بر بازار بر عهده بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن است و مرجع رسيدگي به تخلفات گزارش شده نيز اداره تعزيرات حكومتي مي باشد.
مركز شهرستان 225 هزار نفري تربت حيدريه در فاصله 150 كيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858