۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 83142441
T T
۰ نفر

72 درصد بوشهري ها كارت ملي هوشمند دريافت كردند

۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 83142441
72 درصد بوشهري ها كارت ملي هوشمند دريافت كردند

بوشهر- ايرنا- مديركل ثبت احوال استان بوشهر گفت: از مجموع 858 هزار و 239 نفر واجد شرايط دريافت كارت ملي هوشمند در اين استان تاكنون 72 درصد كارت خود را دريافت كرده اند.

اسكندر پاسالار روز جمعه در حاشيه برگزاري ميز خدمت در مصلي نماز جمعه بوشهر در گفت وگو با ايرنا افزود:
براين اساس 614هزار و 535 نفر از جمعيت واجد شرايط در استان كارت ملي هوشمند دريافت كرده اند.
وي بيان كرد: كارت ملي هوشمند ورود به دروازه دولت الكترونيك است و باتوجه به اينكه آخرين مهلت درنظر گرفته شده تا پايان سال 1397 پيش بيني شده از افراد 15سال به بالا انتظار مي رود در اولين فرصت و كوتاه ترين زمان ممكن به مكان هايي كه درنظرگرفته شده مراجعه و اقدام به ثبت نام كنند.
پاسالار اضافه كرد: در زمان حاضر 243هزار و 704نفر معادل 28درصد از جمعيت واجد شرايط دريافت كارت ملي هوشمند در استان بوشهر هنوز براي دريافت كارت خود هيچ اقدامي انجام نداده اند.
مديركل ثبت احوال استان بوشهر افزود: با تدابير و برنامه ريزي هاي به عمل آمده 27دفتر پيشخوان، دفاتر پستي و اداره هاي ثبت احوال در همه شهرستان هاي استان آماده خدمت رساني به مراجعه كنندگان هستند و در روستاها نيز كه امكان حضور در دفاتر پيشخوان شهرها را ندارند ايستگاه هاي سيار بصورت متمركز پيش بيني شده است.
وي با اشاره به سوم دي ماه سالروز تاسيس سازمان ثبت احوال گفت: شعار امسال اين سازمان يكصد سال تلاش، مديريت هوشمند و هويت ايرانيان نامگذاري شده است كه در اين راستا ميز خدمت براي آشنايي مردم با خدمات ثبت احوال و ارائه خدمات لازم به مردم در سراسر استان برپا شده است.
6047/6045