۴ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۰۷
کد خبر: 83147494
T T
۰ نفر
پنج نمايشگاه تخصصي حوزه صنعت ساختمان در شيراز گشايش يافت

شيراز-ايرنا- پنج نمايشگاه تخصصي حوزه صنعت ساختمان با حضور 80 شركت و توليد كننده برتر داخلي و خارجي كه در اين حوزه فعاليت دارند در شيراز گشايش يافت.

به گزارش ايرنا مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي فارس، عصر سه شنبه در آيين افتتاحيه اين نمايشگاه‌ها گفت:
اين پنج نمايشگاه شامل، نهمين نمايشگاه بين المللي مصالح، تجهيزات و فناوري هاي ساختمان، هفتمين نمايشگاه در و پنجره و صنايع وابسته، سومين نمايشگاه آسانسور، بالابر و پله برقي، هفتمين نمايشگاه تجهيزات آشپزخانه، حمام و استخر و همچنين سومين نمايشگاه معماري، طراحي و دكوراسيون است.
سيد محمود موسوي افزود: نمايندگاني از كشورهاي ايتاليا، آلمان، لهستان، اسپانيا، كره جنوبي، چين و تركيه در اين نمايشگاه حضور دارند و به همراه متوليان شركت ها و توليد كنندگان ايراني، محصولات و توليدات خود را در قالب 300 غرفه ارايه كرده اند.
وي بيان كرد: همچنين بيش از 75 درصد مشاركت كنندگان در اين نمايشگاه از فعالان و توليدكنندگان استان فارس هستند و شركت هايي از استان هاي تهران، كرمان، گيلان، البرز، آذربايجان شرقي و اصفهان نيز در اين نمايشگاه حضور دارند.
به گفته موسوي، سه سالن حافظ، بهار و سرو محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي فارس به مساحت حدود 10 هزار مترمربع به مشاركت‌كنندگان اختصاص يافته و سالن نرگس براي كارگاه‌هاي آموزشي و همايش‌هاي جانبي در نظر گرفته شده است.
وي، زمينه فعاليت اين نمايشگاه ها را توليد و ارايه انواع مصالح ساختماني، انواع كابينت، دكور و نماي ساختمان، در و پنجره، شيرآلات، تجهيزات و تاسيسات حمام، استخر، سونا و جكوزي، انواع كفپوش و ديواركوب، پرده، نرده و حفاظ، آجرنما و محصولات بتني، تجهيزات مهندسي و نقشه برداري، انواع بالابر، آسانسور، پله برقي و امكانات هوشمند سازي ساختمان اعلام كرد.
مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي فارس گفت: هدف از برگزاري اين نمايشگاه ها، فراهم آوردن زمينه اي مناسب براي ارتباط مستقيم توليدكنندگان با مصرف كنندگان، ارايه جديدترين محصولات و خدمات اين صنايع است.
موسوي اضافه كرد: صنعت ساختمان با ايجاد اشتغال در شاخه هاي مختلف، بخش قابل توجهي از گردش مالي اقتصادي را در بر مي‌گيرد و باعث رونق بازار و پويايي اقتصاد كشور مي‌شود.
مدير عامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي فارس افزود: مي توان با حمايت از توليدكنندگان داخلي، شركت هاي دانش بنيان و صنايع كوچك و بزرگ به رشد و تاثير هر چه بيشتر اين صنايع كمك كرد.
موسوي بيان داشت: اين پنج نمايشگاه تا هفتم دي ماه جاري از ساعت 16 تا 21 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي فارس واقع در شهرك گلستان شيراز برپاست.
او افزود: همچنين همزمان با اين نمايشگاه ها، ششم دي ماه 97 همايشي با موضوع 'مديريت ريسك و سرمايه در صنعت ساختمان' با حضور مديركل مسكن وزارت راه و شهرسازي، استادان و متخصصان برتر كشور از ساعت 17 تا 20 در سالن نرگس اين مكان برگزار خواهد شد.
مدير عامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي فارس بيان كرد: مسابقه طرح و پروژه برتر دانشجويان معماري با همكاري دانشگاه شيراز، دانشگاه باهنر، انجمن معماري و 14 دانشگاه فعال در رشته معماري با راي گيري و انتخاب عمومي بازديدكنندگان، روز هفتم دي ماه از ساعت 16 تا 21 در اين محل برگزار مي‌شود.
7375 /6118