۱۱ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۱۴
کد خبر: 83155584
T T
۰ نفر
نازل هاي سوخت سي.ان.جي همدان گواهينامه سلامت گرفتند

همدان- ايرنا- مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان گفت: تمام نازل هاي دستگاه هاي توزيع كننده سوخت گاز طبيعي خودروها (CNG) با حضور كارشناسان فني و عوامل شركت پخش فرآورده هاي نفتي كاليبره شدند و گواهينامه سلامت دريافت كردند.

امين روستايي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اتمام مرحله اول كاليبراسيون ديسپنسرهاي (نازل) جايگاه هاي سوخت گيري گاز طبيعي فشرده (CNG) استان همدان در سال 97، افزود: 210 نازل سالم و فعال در استان همدان وجود دارد، كه با دريافت گواهينامه سلامت، آماده عرضه سوخت پاك به اهالي استان هستند.
وي با اشاره به پايان دوره كاليبراسيون ساليانه سيستم هاي اندازه‌گيري ديسپنسرهاي اين جايگاه ها اظهار داشت: با توجه به رشد فراگير سوختگيري سوخت پاك و ضرورت سوخت رساني مطلوب، اين مجموعه براي عرضه خدمات كيفي بهتر در جايگاه هاي سي.ان.جي، همواره بازرسي و ارزيابي اين مراكز را در دستور كار خود دارد.
روستايي با بيان اينكه اين ارزيابي با شاخص‌هايي منطبق بر استانداردهاي فني و عملياتي صورت گرفته است، اضافه كرد: بازرسي ها با هدف رفع نواقص احتمالي و تعامل بيش از پيش با جايگاه‌داران و به منظور ارائه مطلوب تر خدمات سوخت رساني به مشتريان انجام شده است.
روستايي عنوان كرد: در راستاي ارتقاء عملكرد، بازدهي و افزايش عمر كاري تجهيزات مكانيكي و الكترونيكي، بهره برداري و نگهداشت صحيح جايگاه ها و همچنين ضرورت توجه به رعايت مسايل ايمني، تيمي متخصص، خدمات تعمير و نگهداري اين تجهيزات در ادوار مختلف و در بازه هاي زماني مشخص را برعهده دارد.
مدير پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان يادآور شد: تجهيزات سي.ان.جي بايد همواره در تمامي نظام هاي مديريت كيفيت، كنترل تجهيزات اندازه گيري، آزمون و تست مطابق با استانداردها، بازرسي و تاييد شوند.
گفتني است هم اكنون 20 جايگاه دو منظوره بنزين و سي.ان.جي و 22 جايگاه تك منظوره سي.ان.جي در منطقه همدان با بهره گيري از 210 دستگاه نازل فعال به صورت شبانه روزي و بدون وقفه سوخت پاك را به مردم عرضه مي كنند.
9904/2090