۱۴ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱
کد خبر: 83158347
T T
۰ نفر
ولایتمداری، مهمترین دستاورد انقلاب است

زنجان – ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بزرگترین و مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی مقابله با حكومت طاغوت و ولایت پذیری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان بر ایستادگی در برابر دشمنان تاكید كرد و افزود: نباید قدمی برای عقب نشینی در برابر دشمنان برداشت چرا كه موجب ذلت، خواری و نكبت در تاریخ می شود.
وی گفت: مقاومت در برابر دشمنان داخلی و خارجی هزینه دارد كه این مهم عزت و سربلندی به دنبال دارد.
حجت الاسلام خاتمی تاكید كرد: ایستادگی و مقاومت مردم عراق و سوریه در برابر آمریكا نتیجه داد كه در حال حاضر این جنایتكار تاریخ در حال خروج از سوریه است.
وی ادامه داد: آمریكا به دنبال ایجاد فتنه و اهداف خفت بار خود در خاورمیانه است كه باید پایش در این منطقه قطع شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دی ماه را سالروز شهادت فرماندهای نیروی هوایی شهیدان ستاری و اردستانی بیان كرد و گفت: 15 دی نیز سالروز عملیات غرورآفرین ارتش جمهوری اسلامی در عملیات هویزه بود كه قهرمانانه در این جنگ درخشیدند.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینكه 16 دی روز شهدای دانشجو است، اضافه كرد: حماسه خونین دانشجویان خط امام در این روز به فرماندهی شهید حسن علم الهدی رقم خورد.
وی افزود: 17 دی 1314 یكی از روزهای سیاه تاریخ حكومت رضا پهلوی است كه در این روز انگلیس توطئه كرد و خواستار استفاده نكردن روحانیون از عمامه، متحدالشكل شدن لباس مردم و برداشتن حجاب از زنان ایرانی شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم قم با رهبری روحانیت در 19دی 56 اقدام به اعتراض به كشف حجاب كردند كه در چهلم شهدای این اعتراض ها مردم تبریز و در چهلم شهدای تبریز نیز مردم یزد اعتراض كردند كه در نهایت منجر به ریشه كنی طاغوت شد.
حجت الاسلام خاتمی یادآوری كرد: 19 دی 65 آغاز بزرگترین عملیات دوران دفاع مقدس كربلای 5 بود كه به لحاظ سیاسی در منطقه تاثیرگذار بود.
وی اظهارداشت: در قطعنامه 598 بسیاری از خواسته های ایران تامین و موقعیت سیاسی نظامی عراق تضعیف شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، از حضور گسترده و باشكوه مردم استان در تجمع روز بصیرت( 9 دی) قدردانی كرد.
9505/6085