۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸
کد خبر: 83160328
T T
۰ نفر
تسريع در روند خدمت رساني مهم ترين كاركرد ميز خدمت است

كرج - ايرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ويژه كرج گفت كه مهم ترين كاركرد ميز خدمت تسريع و انسجام در روند خدمت رساني و جلوگيري از سردرگمي مردم در هنگام مراجعه و جلب رضايت ارباب رجوع است.

به گزارش ايرنا، سيروس شفقي روز يكشنبه در آئين شروع به كار مركز ارتباط حضوري و تكريم ارباب رجوع و ميز خدمت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان كرج، افزود: سابقه پر افتخار كرج در امر كشاورزي هميشه مايه مباهات بوده است و نبايداز بين برود.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان البرز نيز در اين آيين نيز گفت: اين ميز خدمت از امروز به صورت رسمي فعال و به منظورتسريع و انسجام در روند خدمت رساني و جلوگيري از سردرگمي مردم در هنگام مراجعه وجلب رضايت ارباب رجوع، ارائه خدمات در همه روزهاي كاري و در طول ساعات اداري به طور پيوسته صورت خواهد گرفت.
سيد مجيد موسوي افزود: تكريم و افزايش اعتماد ارباب رجوع، رعايت حقوق شهروندي،تسهيل و دستيابي آسان و سريع به خدمات ساير واحدهاي اين مديريت، ارائه اطلاعات و راهنمايي لازم به ارباب رجوع در ارتباط با فرايندهاي دريافت خدمت و كاهش مراحل مراجعه ارباب رجوع جهت دريافت خدمت از مهم‌ترين اهداف استقرار ميز خدمت است.
مدير جهاد كشاورزي شهرستان كرج نيز گفت: در زمان حاضر با توجه به فراهم نبودن زيرساخت هاي الكترونيكي براي خدمت رساني، انتخاب محل استقرار ميز خدمت به عنوان در دسترس ترين مكان براي مراجعان صورت گرفته است.
عبدالرضا روشن نژاد افزود: با اختصاص فضاي كافي و تجميع فرايندها و همچنين واحدهاي ارائه دهنده خدمات از جمله كارشناسان ميز خدمت، دبيرخانه، نمايندگي نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي و خدمات رايانه، سعي براين است تا ارائه خدمات به مراجعان تسريع و تسهيل شود.
وي اظهار داشت: اين مركز با عنوان مركز ارتباط حضوري و تكريم ارباب رجوع يا ميز خدمت براي مراجعه ارباب رجوع مطابق موارد مندرج در مصوبه «حقوق شهروندي در نظام اداري» آماده سازي شده، به طوري كه ارباب رجوع بدون نياز به مراجعه و پيگيري از ساير واحدهاي اداري از طريق ميز مذكور، خدمت يا پاسخ مورد نياز خود را دريافت نمايند.
6156/ 6155