۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹
کد خبر: 83163289
T T
۰ نفر
درخواست بازيكنان استقلال: پول اردوي قطر را به خودمان بدهيد

تهران- ايرنا- بازيكنان استقلال از مديران اين باشگاه درخواست كرده اند به جاي برگزاري اردو در قطر، هزينه اش را به بازيكنان پرداخت كنند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، در حالي كه استقلال در نيم فصل اول ليگ برتر نتايج خوبي نگرفت و با كسب 25 امتياز در مكان پنجم جدول رده بندي قرار گرفت هنوز براي نيم فصل دوم برنامه خاصي ندارد و زمان را از دست مي دهد.
اعتصاب بازيكنان استقلال براي تمرين نكردن هنوز ادامه دارد و آن ها براي حضور در تمرينات و سفر به قطر خواهان دريافت بخشي از مطالبات خود هستند.
با وجود تلاش مديران اين باشگاه براي حل مشكلات مالي هنوز موانع موجود برطرف نشده است و خبري از حضور بازيكنان در تمرينات و اردو نيست. هيچ برنامه تمريني هم از سوي باشگاه اعلام نشده و عدم برگزاري تمرين و سفر نكردن به كشور قطر قطعي است.
حالا از باشگاه استقلال خبر مي رسد بازيكنان اين تيم از مسئولان تيم خواسته اند به جاي برگزاري اردو هزينه اش را به آنها پرداخت كنند تا به مطالبات خود برسند.
مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند مبلغ چهار ميليارد تومان از حامي مالي باشگاه دريافت كنند تا با پرداخت بخشي از مطالبات بازيكنان و همچنين تهيه هزينه اردوي خارجي شان به قطر بروند اما اين مهم تا اين لحظه محقق نشده است.
ورزشي**م.ت**2024
۰ نفر