عباس صوفي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمي 137 به صورت برخط (آنلاين) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رساني پيرامون رفع مشكلات شهري را از طريق اين سامانه پيگيري كنند.
وي اضافه كرد: اين سامانه در راستاي آسان سازي ارتباط مردم با مديريت شهري و سرعت بخشيدن به رفع مشكلات و خدمات رساني راه اندازي شده است.
صوفي موارد قابل پيگيري از طريق سامانه 137 در فصل زمستان را برف روبي معابر درجه 2، خطر سقوط قنديل روي شهروندان، برف روبي درختان، پاركها و معابر داخل فضاي سبز و بلوارها، برف روبي معابر كوچه ها، جمع آوري برف هاي دپو شده و رفع لغزندگي و نمك پاشي در معابر عنوان كرد.
شهردار همدان نمك پاشي مجدد، برف روبي معابر بالاي 24 متر، برف روبي معابر كمتر از 24 متر، درخواست ادارات و مدارس جهت دريافت كيسه هاي شن و نمك و اطلاع رساني در زمينه خالي بودن مخازن شن و ماسه سطح شهر را از ديگر موارد پيگيري از طريق سامانه 137 برشمرد.
صوفي تاكيد كرد: مركز 137 شهرداري همدان آماده دريافت هرگونه انتقاد، پيشنهاد و نيز رسيدگي به مشكلات موجود در محله ها و مناطق مختلف شهري است.
7520/2090
با شدت گرفتن كولاك و سرما؛
مشكلات خدمات شهري به سامانه 137 اطلاع رساني شود
۲۷ دی ۱۳۹۷، ۲۰:۳۸
کد خبر:
83174764
همدان- ايرنا- شهردار همدان گفت: شهروندان مشكلات بروز كرده به دليل فصل زمستان را در حوزه خدمات شهري، براي پيگيري و حل به سامانه 137 اطلاع دهند.