۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵
کد خبر: 83177485
T T
۰ نفر

ازدواج با همسر مقتول انگيزه جنايت شد

۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵
کد خبر: 83177485
ازدواج با همسر مقتول انگيزه جنايت شد

تهران- ايرنا- معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، از ادامه تلاش هاي پليسي براي كشف جسد مقتولي خبر داد كه حدود يك ماه پيش در بيابان هاي اطراف جاده قديم تهران – قم به قتل رسيده بود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس پايتخت سرهنگ علي وليپور گودرزي گفت: در تاريخ 30 آذر امسال پرونده اي با موضوع گمشدن مردي 54 ساله به نام «سعيد» از كلانتري نازي آباد به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.
وي افزود: سعيد چندسالي بود كه از همسر اولش جدا شده بود و با خانمي به نام سميرا «34» ازدواج كرده بود كه با وي نيز اختلافات شديدي داشت.
گودرزي اظهارداشت: در بازجويي از همسر مقتول پي برديم كه سال گذشته براي پيدا كردن خانه اي استيجاري به املاك يكي از دوستان سعيد به نام فرزاد رفته بودند و از آنجا با وي اشنا شد.
وي ادامه داد: با معرفي فرزاد، پليس براي ادامه تحقيقات به سراغ فرزاد رفت و وي در همان ابتدا به جنايت با همدستي سميرا اعتراف كرد.
فرزاد در خصوص نحوه ارتكاب جنايت به كارآگاهان پليس آگاهي گفت: طي ملاقات هايي كه با سعيد داشتم موضوع دروغين در اختيار داشتن چند قطعه زيرخاكي را با وي مطرح كردم و گفتم آنها را در نزديكي شهرستان قم در منطقه اي بياباني مخفي كرده ام و با اين ترفند سعيد و سميرا را در شب جنايت همراه خود كردم و به محل جنايت كشاندم.
وي ادامه داد: وقتي به بيابان هاي اطراف قم رسيديم من و سعيد از ماشين پياده شديم و سميرا نيز پشت سر ما به راه افتاد كه نهايتا با چاقو چندين ضربه به گردن، سينه و شكم سعيد زدم و به همره سميرا به تهران بازگشتيم.
گودرزي با بيان اينكه قاتل صراحتا به جنايت خود اعتراف كرده است گفت: تحقيقات جهت كشف جسد مقتول در دستور كار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و در تاريخ 29 دي ماه سال جاري مامورين آگاهي با وجود بررسي ميداني محل جنايت موفق به كشف جسد يا بقاياي جسد نشده و تنها چند تكه لباس آغشته به خون متعلق به مقتول در محل جنايت كشف شد.
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در پايان گفت: در حال حاضر نيز هر دو متهم با قرار بازداشت موقت صادره جهت ادامه تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارند.
تهرام/3225 / 1539