۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83177624
T T
۰ نفر
70 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال در خرمشهر پرداخت شد

آبادان - ايرنا - رئيس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي خرمشهر گفت: 70 ميليارد ريال تسهيلات اشتغالزايي روستايي و فراگير طي امسال به متقاضيان پرداخت شده است.

غلامعباس بهرامي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين ميزان تسهيلات در قالب 50 طرح شامل 29 طرح اشتغالزايي روستائي و 23 طرح فراگير پرداخت شده است.
وي عمده طرح ها را در بخش صنوف، كشاورزي، گردشگري و ميراث فرهنگي ، بهداشت و درمان بيان كرد و گفت: تسهيلات پرداخت شده ويژه روستائيان چهاردرصدي و وام هاي فراگير 18 درصد بوده و درصورتي كه وام گيرندگان به تعهدات خود عمل كردند به هشت درصد كاهش مي يابد.
بهرامي با بيان اينكه خرمشهر رتبه چهارم پرداخت وام هاي فراگير در استان خوزستان را دارد گفت: در اين راستا بالغ بر 400 فرصت شغلي مستقيم و يكهزار اشتغال غيرمستقيم روستايي و فراگير در شهرستان خرمشهر ايجاد شده است.
وي در ادامه به تشريح عملكرد حوزه تعاون اين اداره پرداخت و گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون چهار شركت تعاوني در بخش هاي كشاورزي و خدمات در اين شهرستان تشكيل شده و در اين رابطه 200 نفر ساعت آموزش ارائه شد. همچنين در اين مدت 200 نفر از مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) و كاركنان شركت نفت ، آموزش هاي كارآفريني و اشتغال را فراگرفتند.
اشتغال مهمترين مطالبه جوانان خرمشهري است.
7100/6068