۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴
کد خبر: 83178308
T T
۰ نفر
102 نقطه حادثه ساز در جاده هاي استان كرمانشاه وجود دارد

كرمانشاه - ايرنا- مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه با اشاره به شناسايي حدود 102 نقطه حادثه ساز در محورهاي استان، گفت: محور سنقر- بيستون و سنقر- كامياران بيشترين نقاط حادثه ساز در بين محورهاي استان كرمانشاه را دارند.

فريبرز كرمي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: محور سنقر- كامياران با چهار نقطه و محور سنقر- بيستون با سه نقطه بيشترين نقاط حادثه ساز را بين محورهاي مواصلاتي استان دارند.
وي با بيان اينكه از اين 102 نقطه تاكنون عمليات اصلاحي 14 نقطه به طور كامل انجام شده است، گفت: همچنين در اين نقاط اصلاح هندسي، آشكار سازي و آرام سازي ترافيك با استفاده از علائم ايمني صورت گرفته است.
كرمي، اصلاح نقاط حادثه ساز در 9 نقطه ديگر را نيز در حال اجرا دانست و افزود: اين نقاط در محورهاي جوانرود- روانسر، كرمانشاه- اسلام آبادغرب و با لعكس، روانسر - پاوه، اسلام آباد غرب - قلاجه و كنگاور-اسد آباد مي باشد.
وي در پايان تعداد نقاط حادثه خيز باقي مانده كه نيازمند اصلاح است را 64 نقطه اعلام كرد و گفت: با رايزني هاي انجام گرفته و در صورت تأمين اعتبار، اصلاح اين نقاط نيز در آينده آغاز خواهد شد.
استان كرمانشاه در مجموع بيش از هشت هزار كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد.
3033