۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۲۸
کد خبر: 83178655
T T
۰ نفر
بخش فيزيوتراپي بيمارستان علي ابن ابيطالب(ع) زاهدان افتتاح شد

زاهدان - ايرنا - بخش فيزيوتراپي بيمارستان علي ابن ابيطالب(ع) زاهدان امروز/دوشنبه/ با اعتبار 375 ميليون تومان به بهره برداري رسيد.

رئيس بيمارستان علي ابن ابيطالب(ع) زاهدان در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: بخش فيزيوتراپي اين بيمارستان با هدف رفاه حال مراجعان و بيماران در مجاورت ميدان ورودي بيمارستان ساخته و تجهيز شده است.
دكتر محمد كاظم مومني با بيان اينكه اين بخش در شيفت صبح آماده پذيرش بيماران است افزود: اين بخش داراي چهار كابين با تجهيزات مكانوتراپي و منوال تراپي است كه پنج كارشناس فيزيوتراپي در آن مشغول خدمت هستند.
وي افزود: بخش مورد بهره برداري شده امروز داراي 280 متر مربع زيربناست.
رئيس بيمارستان علي ابن ابيطالب(ع) زاهدان گفت: پيش از اين فقط بيماران بستري در اين بيمارستان امكان استفاده از خدمات فيزيوتراپي را داشتند.
به گزارش ايرنا سيستان و بلوچستان به عنوان پهناورترين استان كشور به سبب گستردگي جغرافيايي و قرار گرفتن در همسايگي 2 كشور افغانستان و پاكستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسيم شده كه شهرستان هاي شمالي شامل زابل، هيرمند، زهك، هامون و نيمروز زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي زابل، شهرستان هاي زاهدان، ميرجاوه، خاش، سراوان و سيب و سوران زير نظر دانشگاه علوم پزشكي زاهدان و شهرستان هاي ايرانشهر، سرباز، نيكشهر، مهرستان، چابهار، كنارك، دلگان، فنوج و قصرقند زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي ايرانشهر قرار دارد.
7316**3213