۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۸:۴۷
کد خبر: 83180466
T T
۰ نفر
استاندار: مشكلات توليدكنندگان قمي با جديت پيگيري مي شود

قم - ايرنا - استاندار قم گفت: مشكلات فرااستاني توليدكنندگان اين استان را با جديت از سوي مديران ملي پيگيري مي كنيم.

به گزارش شامگاه سه شنبه ايرنا از روابط عمومي استانداري قم، بهرام سرمست در نشست با مديران استاني وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به مشكلات صنعتگران قمي، بسياري از اين مسائل را داراي بعد ملي و بين المللي دانست و افزود: بسياري از مشكلات در بعد استاني قابل حل نيست و بايد از مديران ملي مورد پيگيري قرار بگيرد.
وي افزود: ما پذيراي توليدكنندگان استان خواهيم بود و آمادگي براي انتقال نگراني هاي آنها به مسئولان ارشد كشور و پيگيري براي حل آنها را داريم.
وي با بيان اينكه استان قم روند خوبي را در توسعه اقتصادي و حمايت از توليد دنبال مي كند اظهار داشت: با اين وجود نبايد به شرايط حاضر اكتفا كنيم.
سرمست، بخش خصوصي را بازوي فكري و اجرايي مديران دولتي دانست و تصريح كرد: ‌دولت نيازمند كمك بخش خصوصي در سرمايه گذاري و نيز ايجاد اشتغال است و از اينرو حل مسائل ايشان جزء اولويت هاي نخست دولت خواهد بود.
وي همچنين با بيان اينكه جذب سرمايه گذار در شرايط اقتصادي جاري كشور از اهميت ويژه اي برخوردار است خاطرنشان كرد: سرمايه گذاران به بخش خصوصي اعتماد بيشتري دارند و از اينرو از ظرفيت هاي توليدكنندگان قمي براي جذب سرمايه گذاري بهره خواهيم برد.
استاندار قم همچنين استفاده از مزيت هاي رقابتي استان براي برندسازي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد خوشه هاي كسب و كار در حوزه هاي مختلف فعال شود.
1175 /