۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83182301
T T
۰ نفر

13 سارق در كردستان دستگیر شدند

۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83182301
13 سارق در كردستان دستگیر شدند

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی كردستان گفت: طی اجرای طرح مبارزه با سرقت های توام با خشونت، 13 سارق در این استان دستگیر شدند.

سرهنگ عباس مسعودی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح طی 30 روز اجرا شده است و سارقین به 53 فقره سرقت اعتراف كردند.
وی یادآور شد: طرح مبارزه با سرقت های توام با خشونت در این مدت توسط پلیس آگاهی و با هدف افزایش ضریب امنیتی استان كردستان اجرا شده است.
سرهنگ مسعودی همچنین از كشف و ضبط 100 دستگاه گوشی تلفن همراه در یكی از محورهای مواصلاتی شهرستان بیجار خبر داد.
وی اظهار داشت: ماموران یگان امداد انتظامی بیجارحین كنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یك دستگاه خودروی پژو روآ مظنون شدند.
وی افزود: باتوجه به اظهارات ضد و نقیض راننده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.
وی اضافه كرد: دربازرسی دقیق از خودرو، 100دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق كه به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف شد.
سرهنگ مسعودی با بیان اینكه كارشناسان ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه را بیش از یك میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد كردند افزود: در این عملیات راننده و سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشكیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

** توقیف 9 هزار لیتر سوخت در مریوان
فرمانده انتظامی شهرستان مریوان نیز در گفت و گو گویی از كشف و توقیف 9 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهر خبرد اد و افزود: این سوخت در محلی در داخل شهر دپو شده بود كه توسط ماموران كشف شد.
سرهنگ سلمان حیدری اظهار داشت: یك نفر نیز در این رابطه دستگیر و با تشكیل پرونده به دستگاه قضائی تحویل شده است.

**زن و شوهر سارق دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سقز هم گفت: یك زن و شوهر سارق در این شهر دستگیر و به یك فقره سرقت اقرار كردند.
سرهنگ برزو تجاری اظهار داشت: با گزارش سرقت این زن و شوهر، ماموران كلانتری 11 سقز مسیرهای آمد و رفت این سارقین را شناسایی و سپس اقدام به دستگیری آنها كردند.
وی با بیان اینكه نحوه سرقت آنها به صورت كش روزنی بوده است اضافه كرد: اصناف و بازاریان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و مغازه های خود را به سیستم ضد سرقت و دوربین های مدار بسته مجهز كنند.
6108 / 3034