۷ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۴۶
کد خبر: 83185010
T T
۰ نفر

تنبيه بدني دانش آموز همداني پيگيري مي شود

۷ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۴۶
کد خبر: 83185010
تنبيه بدني دانش آموز همداني پيگيري مي شود

همدان- ايرنا- مدير آموزش و پرورش ناحيه يك همدان گفت: موضوع تنبيه بدني دانش آموز مدرسه شهيد اصيلي همدان در حال پيگيري است.

به گزارش روز يكشنبه اداره اطلاع رساني و روابط عمومي آموزش و پرورش استان همدان، بهمن پارسا با بيان اينكه معلم و دانش آموز دو عنصر كليدي در فرآيند تعليم و تربيت هستند افزود: تكريم معلم و توجه به دانش آموز از اصول اساسي در آموزش و پرورش به شمار مي روند.
وي با اشاره به تنبيه بدني يك دانش آموز در مدرسه شهيد اصيلي شهر همدان گفت: چهارشنبه هفته گذشته يكي از دبيران اين مدرسه به علت بي توجهي سه تن از دانش آموزان كلاس به درس، آنها را به طور موقت به بيرون از كلاس هدايت مي كنند و البته به خاطر اينكه از درس استفاده كنند، پس از دقايقي آنها را به كلاس بر مي گرداند.
پارسا ادامه داد: دو دانش آموز وارد كلاس مي شوند اما يكي از آنها امتناع مي كند كه در نتيجه دبير دست دانش آموز را گرفته و به كلاس مي آورد كه در هنگام كشيدن دست، دانش آموز به زمين مي خورد و انگشت شست او آسيب مي بيند.
مدير آموزش و پرورش ناحيه يك همدان اظهار داشت: پس از اين اتفاق، به همراه چند تن از كاركنان آموزش و پرورش در منزل دانش آموز حاضر شديم و با دلجويي از خانواده، موضوع را به صورت قانون پيگيري كرديم.
پارسا با قدرداني از رسانه هاي جمعي به خاطر پوشش اخبار آموزش و پرورش، تاكيد كرد: موضوع تا دريافت نتيجه لازم از طرف مراجع قانوني پيگيري و تصميم هاي لازم گرفته مي شود.
در سال تحصيلي 98-97 نزديك به 287 هزار دانش آموز در بيش از 2 هزار و 500 مدرسه مشغول تحصيل هستند.
9904/2087