۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۳:۵۹
کد خبر: 83188369
T T
۰ نفر
پخش «شوتبال» اولين مسابقه فوتبالي دراستوديو؛از شبكه نسيم

تهران- ايرنا- شبكه نسيم، به زودي مسابقه‌اي جديد براي مخاطبانش به روي آنتن مي‌فرستد، يك مسابقه‌ فوتبالي در استوديو تحت عنوان «شوتبال» كه با اجراي اميرحسين رستمي، پخش خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، مقداد مومن‌نژاد، تهيه كننده مسابقه «شوتبال» با اعلام اينكه اين مسابقه از هفته آينده پخش مي شود، گفت: فصل اول اين مسابقه 50 قسمت است كه به صورت يك شب در ميان ساعت 21 به روي آنتن مي رود.
وي افزود: به نوعي براي اولين بار است كه در تلويزيون يك مسابقه فوتبالي در استوديو برگزار مي‌شود، البته فقط مسابقه فوتبال نيست و ما 15 بازي براي «شوتبال» طراحي كرديم كه شركت كنندگان مسابقه به قيد قرعه خودشان 5 بازي را انتخاب مي‌كنند و با هم به رقابت مي‌پردازند.
وي گفت: بازي‌هاي جذابي شامل بسكتبالي، هندبالي و فوتبالي داريم مثلا فوتبال دستي ما 6 متر است، يا بازي دارتي كه داريم در بزرگ ترين سايز ممكن است كه شركت كنندگان بايد توپ را به سمت هدف شوت بزنند.
تهيه كننده «شوتبال» در خصوص شركت كنندگان در اين مسابقه نيز اضافه كرد: در 50 قسمت فصل اول اين مسابقه شركت كنندگان برنامه ورزشكاران به خصوص فوتباليست ها و هنرمندان هستند كه در هر قسمت دو نفر به صورت تك نفره روبروي هم قرار مي‌گيرند و با هم مسابقه مي‌دهند. تقريبا نزديك به 70 تا 80 درصد شركت كنندگان اين فصل ورزشكاران هستند، به خصوص فوتباليست‌هاي پيشكسوت و امروزي و در كنار آنها هنرمندان هم حضور دارند كه با هم رقابت مي‌كنند و امتياز كسب مي‌كنند.
او در خصوص جايزه نهايي برندگان اين مسابقه نيز گفت: هر بازي صد امتياز دارد و هر كس در هر بخشي برنده شود، سي امتياز اضافه و يك ستاره مي‌گيرد كه به اين ترتيب مجموع امتيازات به 650 مي‌رسد. اگر يك نفر در روز مسابقه بيشتر از 450 امتياز كسب كند، جايزه برنده، معادل نقدي يك شمش طلا مي شود. اگر هم به آن امتياز نرسند، مجموع امتيازات نفرات به ترتيب ثبت مي‌شود تا در روز پاياني، نفرات برتر مورد بررسي قرار بگيرند.
تهيه كننده «شوتبال» با اعلام اينكه علاقه مندان به حضور در استوديو اين برنامه به عنوان تماشاگر بايد از طريق سامانه 3000051 ثبت نام كنند، افزود: تماشاگراني كه مي‌خواهند وارد برنامه شوند، اگر عدد يك را به اين سامانه بفرستند، ما آنها را دعوت مي‌كنيم كه به عنوان تماشاگر در برنامه حضور داشته باشند و در هر قسمت نيز دو نفر از بين آنها انتخاب مي‌كنيم كه يكي از بازي‌هاي ما را انجام مي دهند و هركدام كه برنده شدند يك كارت هديه مي‌گيرند.
فراهنگ**9210**3009
۰ نفر