۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳
کد خبر: 83192183
T T
۰ نفر
جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن در 12 بهمن ماه سال 1357، جشن های چهلمین سال پیروز انقلاب اسلامی با حضور استاندار خراسان رضوی و سایر مسئولان اجرایی از میدان شهدای مشهد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان رضوی در این مراسم با تبریك فرا رسیدن دهه فجر گفت: سربلندی نظام اسلامی مرهون صبر و استقامت خانواده شهداست.
علیرضا رزم حسینی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر پایه خواست مردم بنا شده و كاملا انتخاباتی است و به هیچ وجه موروثی نمی باشد.
وی اظهارداشت: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی طی 40 سال گذشته مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب شدند و ایران در حوزه سیاسی تنها كشور مستقل جهان است كه بیشترین انتخابات را برگزار كرده است.
رزم حسینی گفت: امروز شعار محوری انقلاب اسلامی 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' است كه دامنه نفوذش در حوزه فرهنگی و سیاسی فراتر از مرزهای كشور رفته و به كشوری تاثیر گذار در جهان و منطقه تبدیل شده است.
وی افزود: امروز درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت جوانان مسیر توسعه انقلاب اسلامی را ادامه دهیم، همه كمبودها و كاستی ها را قبول داریم، اما با مدیریت جهادی باید به اهداف و آرمان هایی كه برای انقلاب ترسیم شده است، دست یابیم.
استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مدیران باید در انجام وظیفه خود خلوص نیت، فداكاری و تواضع در برابر مردم داشته باشند و از آمرانه صحبت كردن با مردم خودداری نمایند.
در این مراسم جایگاه نمادین حضور امام راحل در جماران گلباران شد.
رژه یگان های نمونه موتوری نیروهای مسلح و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه علم و فناوری خراسان رضوی از جمله برنامه های این مراسم در میدان شهدای مشهد بود.
7507 / 7489 / 6053