۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸
کد خبر: 83193118
T T
۰ نفر
مديران بايد از آرمان هاي انقلاب اسلامي صيانت كنند

شهركرد - ايرنا- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد با اشاره به خدمات ارزنده نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: يكي از وظايف مديران صيانت از ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام محمد علي نكونام روز شنبه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي ايران در جمع مديران اجرايي چهارمحال و بختياري افزود : مديران هر چقدر بتوانند صادقانه به مردم خدمت كنند ، به آرمان هاي انقلاب اسلامي، امام راحل و شهدا خدومت كرده اند.
به گفته وي، آنچه بيش از هر چيزي به نظام انقلاب، نمره سلامت مي دهد ، بدون شك سلامت و پاكي مديران است و نظام را در ديدگاه جهانيان سالم جلوه مي دهد.
وي تصريح كرد: از سوي ديگر ، بيشترين لطمه را به انقلاب اسلامي ايران ، عملكرد مديران ناسالم مي زنند و بي تقوايي ، عملكرد بد و بد اخلاقي مديران به نظام لطمه مي زند.
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت : مردم حتي اگر در اوج سختي نيز باشند و بالاترين گرفتاري و تحريم ها را داشته باشند، چنانچه مديران سالم و كارآمدي داشته باشند، اين تحريم ها و گرفتارها را با اميدواري برطرف مي كنند.
به گفته وي، مديران سالم باعث اميد مردم به آينده مي شود و مديران ناسالم و ناكارآمد باعث تضييع حقوق مردم مي شود.
وي تصريح كرد: رسيدگي به نقاط محروم و همسان سازي در مناطق مختلف بايد در دستوركار مديران قرار گيرد.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان ادامه داد: پيروزي انقلاب اسلامي ايران از همان ساعت 9 و 33 دقيقه روز دوازدهم بهمن ماه سال 57 با ورود امام خميني (ره) به ايران آغاز شد.
به گفته وي، لحظه ورود امام راحل به ايران زماني بود كه براي هميشه انقلاب اسلامي ايران در جهان پيروز شد و كساني كه وابستگي به رژيم طاغوت پهلوي بود و بايد نااميد شوند پس از ورود تاريخي امام براي هميشه نااميد شدند.
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد تاكيد كرد : خداوند بركات بي شماري را در وجود مبارك امام راحل قرار داد و پس از امام راحل ، علماي ديني توانستند آثار خود را احيا و زنده كنند.
به گفته وي ، امام راحل باعث شد، ايران در جهان مستقل شود و انقلاب اسلامي ، نام ايران را در جهان طنين انداز كرد.
به گزارش ايرنا ، در اين نشست استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي حضور داشتند.
در دهه فجر و چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي ايران بيش از يك هزار و 750برنامه در چهارمحال و بختياري اجرا مي شود.
2097