۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۳۲
کد خبر: 83194285
T T
۰ نفر

آستارا نائب قهرمان مسابقات جودوي غرب گيلان شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۳۲
کد خبر: 83194285
آستارا نائب قهرمان مسابقات جودوي غرب گيلان شد

آستارا - ايرنا - تيم جودوي آستارا در مسابقات قهرماني غرب گيلان به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، به مقام دوم دست يافت.

رئيس هيات جودوي آستارا شامگاه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: اين مسابقات امروز با شركت 100 ورزشكار از شهرستان هاي آستارا، تالش، صومعه سرا و انزلي در خانه كشتي فومن برگزار شد.
فريدون اسداللهي افزود: از آستارا 20 جودوكار به اين مسابقات اعزام شده بودند و سه مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز كسب كردند و تيم هاي انزلي، آستارا و تالش به ترتيب به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.

** ورزشكاران آستارا در مسابقات دو و ميداني گيلان مقام كسب كردند
بر اساس گزارش ديگري از خبرنگار ايرنا؛ رئيس اداره ورزش و جوانان آستارا از درخشش دو ورزشكار اين شهرستان در مسابقات استاني دو و ميداني مردان خبر داد و گفت: اين مسابقات روز گذشته (جمعه) با شركت بيش از 100 ورزشكار در سالن يادگار امام رشت برگزار شد و چهار ورزشكار از آستارا در آن شركت كرده بودند.
وحيد خاصي پور افزود: از آستارا سعيد پيرزمان در دوي 400 متر و پرش طول به مقام دوم و مهرزاد خياط درستكار در دوي 60 متر به مقام سوم دست يافتند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع و سه هزار و 500 ورزشكار در 35 هيات ورزشي آن ساماندهي شده است.
7105 / 7124/2007