۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸
کد خبر: 83195255
T T
۰ نفر

نمايشگاه گروهي خوشنويسي در بوكان گشايش يافت

۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸
کد خبر: 83195255
نمايشگاه گروهي خوشنويسي در بوكان گشايش يافت

مهاباد - ايرنا - دومين نمايشگاه گروهي خوشنويسي امروز /يكشنبه/ به مناسبت ايام دهه مبارك فجر و گراميداشت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي در گالري فرهنگسراي سيمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بوكان گشايش يافت.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بوكان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: در اين نمايشگاه آثار خوشنويسي 21 هنرمند خوشنويس ممتاز، فوق ممتاز و هنرجويان فوق ممتاز شهرهاي بانه، سقز و بوكان به نمايش در آمده است.
منصور احمدي افزود: آثار به نمايش گذاشته شده در اين نمايشگاه شامل خط ثلث، نسخ، نستعليق، شكسته نستعليق است و بر اساس آيات روح بخش قرآني، احاديث، پيام هاي اخلاقي و شيوه هاي مختلف نوشتن بسم الله كتابت شده است.
وي با اشاره به اينكه در اين نمايشگاه 63 اثر خوشنويسي به نمايش گذاشته شده است، اظهار داشت: اين نمايشگاه به علت آثار فاخر ارايه شده يكي از پربارترين نمايشگاه ها در حوزه خوشنويسي در اين شهرستان به شمار مي رود.
به گزارش ايرنا، اين نمايشگاه به مدت يك هفته در 2 شيفت صبح و عصر آماده بازديد علاقمندان به هنر خوشنوسي است؛ در شهرستان بوكان بيش از 30 نفر در عرصه هاي مختلف خوشنويسي مشغول فعاليت هستند.
7510/6185/7129