۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۲۱:۰۷
کد خبر: 83195869
T T
۰ نفر
40 طرح عمراني در بخش اسالم تالش به بهره برداري رسيد

آستارا - ايرنا - 40 طرح عمراني و اقتصادي با اعتباري بالغ بر 90 ميليارد ريال اعتبار، به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور مردم و مسئولان در بخش اسالم تالش به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا عصر يكشنبه برق شش روستا از قبيل گتگسر، خرجگيل، خليف آباد و وارده سرا، كارگاه پالت سازي با ظرفيت توليد چهار هزار تن در سال، سرديس جلال آل احمد، آسفالت معابر، پل و كانال آب، جدول ورودي شمالي شهر، موزائيك معابر، آب روستاي سياه چال، مدرسه، و آسفالت و بهسازي جاده گيسوم، سه واحد مسكن مددجويان و طرح اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اسالم به بهره برداري رسيد.
فرماندار تالش در آئين افتتاح اين طرح ها، توسعه و پيشرفت را از بركات انقلاب اسلامي و خون مطهر شهدا دانست و بر تلاش بيشتر مسئولان براي خدمت رساني مضاعف به مردم تاكيد كرد.
سيد عيسي مهدوي گفت: انقلاب اسلامي در چهلمين سالگرد پيروزي، با ثبات تر از هميشه به حركت تاثيرگذار خود ادامه مي دهد و سال به سال از بركات آن بهره مند خواهيم شد.
بخش اسالم تالش بيش از 40 هزار نفر جمعيت دارد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعيت در بخش هاي مركزي، اسالم، حويق و كرگانرود در 110 كيلومتري غرب مركز استان گيلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 2007