۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
کد خبر: 83196976
T T
۰ نفر

ثبت نام بورسیه تحصیلات تكمیلی 3 كشور اعلام شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
کد خبر: 83196976
ثبت نام بورسیه تحصیلات تكمیلی 3 كشور اعلام شد

تهران - ایرنا - فراخوان بورسیه تحصیلی كشور روسیه تمدید و شرایط دریافت بورسیه تحصیلی دو كشور اندونزی و چین اعلام شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، زمان ثبت نام برای دریافت بورسیه تحصیلی كشور روسیه در مقطع تحصیلی كارشناسی ارشد و دكتری تا 10 فرودین 98 تمدید شد.

**بورسیه تحصیلی اندونزی
دولت اندونزی با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تكمیلی به ویژه دكتری در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 2020-2019 موافقت كرده است.
بر اساس سیاست های اعطایی بورس دولت های خارجی، علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://darmasiswa.kemdikbud.go.id نسبت به ثبت نام اولیه در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری grad.saorg.ir و رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی edd.behdasht.gov.ir همچنین دریافت كد ثبت نامی از سامانه یاد شده، اقدام كنند.
متقاضیان از طریق سامانه اطلاع رسانی اداره كل بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir برای ثبت نام در سامانه جامع دانشجویی (سجاد) تا پایـان وقـت اداری 9 اسفندماه امسال اقدام كنند.
پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین، این ثبت نام اولیه است و تایید نهایی پذیرش اعلام می شود.
انتخاب متقاضیان برتر بر اساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.
در سال جدید تحصیلی، امكان درخواست مرخصی حتی برای یك یا دو ترم وجود ندارد.

**بورسیه تحصیلی چین
دولت جمهوری خلق چین با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تكمیلی ترجیحاً دكتری PHD در رشته های تحصیلی مختلف برای سال تحصیلی 2020-2019 كرد كه اطلاعات آن در سایت https://www.csc.edu.cn/studyinchina قابل مشاهده است.
مهلت ثبت نام برای دریافت این بورسیه تا 9 اسفندماه امسال اعلام شده است.
**9492**1601**
۰ نفر