۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83200451
T T
۰ نفر

اكران چهار فیلم جدید از 24بهمن ماه

۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83200451
اكران چهار فیلم جدید از 24بهمن ماه

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای صنفی نمایش از اكران چهار فیلم جدید به چرخه فعالیت سینما از 24 بهمن ماه جاری خبر داد.

غلامرضا فرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره و تشریح مصوبات نشست امروز اعضای این شورا ، اظهار داشت: با عنایت به اینكه مقرر نبود نشست شورای صنفی نمایش امروز برگزار شود اما به خاطر اینكه دوشنبه هفته آینده تعطیل است تصمیم براین شد كه نشست به امروز موكول شود.
وی افزود: مقرر شد فیلم سینمایی «قرارمون پارك شهر» به كارگردانی فلورا سام به سرگروهی باغ كتاب، «ماموریت غیرممكن» ساخته یعقوب غفاری به سرگروهی ماندانا، «سوتفاهم» به كارگردانی احمدرضا معتمدی به سرگروهی آزادی و «ضربه فنی» ساخته غلامرضا رمضانی به سرگروهی كوروش از تاریخ 24 بهمن ماه اكران شوند.

** اكران فیلم هایی كه ادامه دارد

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: اكران فیلم های «مارموز» به كارگردانی كمال تبریزی، «اتاق تاریك» به كارگردانی روح الله حجازی، «سندباد و سارا» به كارگردانی غلامرضا آزادی و «ترانه» به كارگردانی مهدی صحابی در زیرگروه ها ادامه دارد.

** تعطیلی دو روز و نصفه سینماها

فرجی در پایان درباره تعطیلی سینماها در ایام شهادت هم اظهار داشت: به دلیل فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روزهای نوزدهم و بیستم بهمن ماه سینماها به طور كامل و در روز 22 بهمن هم تا ساعت 14 تعطیل خواهند بود.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ