۱۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۷:۴۸
کد خبر: 83201865
T T
۰ نفر
مراسم افتتاحیه مسابقات كشتی جام تختی در كرمانشاه برگزار شد

كرمانشاه- ایرنا- مراسم افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات كشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی عصر روز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و جمعی دیگر از مسئولان كرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولان و حدود چهار هزار تماشاگر در سرسرای 6 هزار نفری امام خمینی (ره) شهر كرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم همچنین تعدادی از قهرمانان كشتی كشور، پیشكسوتان و مسئولانی كه برای برگزاری جام تختی در كرمانشاه تلاش كردند، با اهدای لوح تجلیل شد.

** كرمانشاه مهد پهلوانی و قهرمانی است
استاندار كرمانشاه در مراسم افتتاحیه مسابقات جام تختی، این دیار را مهد قهرمانی و پهلوانی خواند و گفت: بسیار خوشحالم در استانی مانند كرمانشاه رقابت های مهم كشتی جام تختی برگزار می شود.
هوشنگ بازوند، همچنین با خوشامدگویی به ورزشكاران حاضر در مسابقات جام تختی، گفت: شما نماد افتخار و الگویی شایسته برای بسیاری از مردم و جوانان در كشور و شهرهای خود هستید.
وی ادامه داد: ورزشكاران الگوهای خوبی از تعصب و اخلاق مداری هستند كه جوانان از رفتار و منش پهلوانی آن ها درس می گیرند.
استاندار كرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از عموم ورزشكاران و كشتی گیرانی كه به انواع مختلف به مردم مناطق زلزله زده استان كمك كردند، قدردانی و تشكر كرد.
وی ادامه داد: امیدوارم كرمانشاه میزبان خوبی برای مهمانان مسابقات جام تختی باشد و خاطره خوبی از این استان در زمان حضورشان به جا بماند.
بازوند تصریح كرد: پیشاپیش نیز از ورزشكاران و مهمانان حاضر به خاطر كاستی های احتمالی عذرخواهی می كنم اما تمام متولیان برگزاری مسابقات تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها به كار گرفته اند.
استاندار كرمانشاه در پایان با ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات جام تختی، گفت: این حضور بیانگر اهمیت رقابت هاست و امیدوارم شاهد رقابت های خوبی میان ورزشكاران باشیم.
مسابقات كشتی جام تختی با حضور 147 ورزشكار از 10 كشور طی روزهای 18 و 19 بهمن به میزبانی كرمانشاه برگزار می شود.
مرحله مقدماتی مسابقات امشب (پنجشنبه) پایان می یابد و مسابقات شانس مجدد و رده بندی صبح فردا ( جمعه) و دیدارهای فینال نیز از ساعت 14 بعدازظهر برگزار خواهد شد.
7458/8066
۰ نفر