۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۳۱
کد خبر: 83204539
T T
۰ نفر

جشن چهل سالگی انقلاب

همه می آییم

۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۹:۳۱
کد خبر: 83204539
همه می آییم

بیرجند - ایرنا - «همه می آییم» و در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی حضوری حماسی خواهیم داشت تا روز تماشایی دیگری در تاریخ انقلابمان رقم بخورد.

به گزارش ایرنا در آغاز بهار چهل و یكمین سال انقلابمان چشم تمام جهانیان به حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دوخته خواهد شد و بدون شك هرچه این حضور گسترده تر و تماشایی تر باشد به منزله اعلام وفاداری و پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جواب دندان شكن به دشمنان خواهد بود.
فردا همه می آییم تا تماشایی ترین روز انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بكشانیم، به رخ آن هایی كه فكر می كردند این انقلاب نمی تواند جشن 40 سالگی را برپا كند اما به كوری چشم دشمنان و حمایت ملت ایران، انقلاب اسلامی همچنان پا برجاست و مسیر پراقتدارش را ادامه می دهد.
مردم استان مرزی خراسان جنوبی نیز با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن 97 همگام با سایر هموطنان راهپیمایی تماشایی را رقم خواهند زد و این پیام را به دشمنان انقلاب خواهد داد كه در آستانه ورود به چهل و یكمین سال انقلاب اسلامی با وجود همه موانع، تحریم ها، مشكلات و دست اندازی ها، همچنان برسر عهد و پیمانی كه با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب بسته اند، ایستاده و به آن وفادارند.

**حضور پررنگ مردم باعث ناكامی دشمنان می شود
امام جمعه اهل سنت اسدیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن در چهل سالگی انقلاب دشمنان را در توطئه سازی ناكام می كند.
مولوی سید احمد عبدالهی افزود: مردم شیعه و سنی شهرستان درمیان پررنگتر از سال های گذشته چهل سالگی انقلاب خود را با حضور باشكوه در راهپیمایی 22 بهمن جشن خواهند گرفت.
وی بیان كرد: هر چند برخی مشكلات اقتصادی در جامعه وجود دارد اما وقتی مساله نظام و انقلاب در میان است مردم از جان مایه می گذارند، با توكل برخدا از این مشكلات اقتصادی نیز ملت ایران عبور خواهد كرد.
مولوی عبدالهی عنوان كرد: اگر مردم امسال حضور چشمگیری در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند انعكاس آن در رسانه های خارجی نیز پررنگتر خواهد بود و دشمنان انقلاب و نظام از توطئه های سازی عیله نظام اسلامی ما ناامید خواهد شد.
وی با تاكید براینكه در سال جاری حضور پررنگ مردم در یوم الله 22 بهمن به 2 دلیل متفاوت از سال های گذشته است، گفت: امسال جشن چهل سالگی و یعنی بلوغ انقلاب اسلامی را داریم و از طرفی نیز دشمنان توطئه های جدیدی را علیه كشور ما طراحی كرده اند تا مردم را از نظام ناامید كنند.
امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینكه ترامپ در یكی از سخنرانی های خود اذعان داشت كه نمی گذاریم كه مردم ایران چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند، افزود: مردم باید با هوشیاری و بصیرت كامل دشمنی آمریكا را لمس كنند و بدانند كه آمریكا هرگز خیرخواه آنان نیست.

**جشنی باشكوهتر و متفاوت تر از گذشته
امام جمعه نهبندان هم گفت: مردم ایران اسلامی در 39 سال گذشته در سوز سرما هر سال باشكوه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، پیروزی انقلاب خود را جشن گرفته اند و امسال در چهل سالگی انقلاب نیز با حضور حماسی خود پیروزی انقلاب را باشكوهتر از سال های قبل جشن خواهند گرفت.
حجت الاسلام عباسعلی خزاعی افزود: روز 22 بهمن ‌ماه 1397 همه دنیا شاهد خواهند بود كه همزمان با مركز كشور مردم خراسان جنوبی همه یك صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد و جشنی متفاوت از سال های گذشته را رقم خواهند زد.
وی عنوان كرد: مردم سختی هایی مشابه امروز را در گذشته با استقامت و سربلندی پشت سر گذاشتند و به یاری خداوند از موانع سخت امروز عبور خواهیم كرد.

**حضور حماسی ضامن اقتدار كشور است
نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شوراس اسلامی هم گفت: بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه وحدت خود را به همگان نشان خواهیم داد.
نظر افضلی افزود: ملت ایران با حضور یكپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن شركت می كنند تا بر خلاف انتظار دشمنان 40 سالگی انقلاب را جشن بگیرند، حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ضامن اقتدار كشور است
وی بیان كرد: دشمنان انقلاب در 40 سال گذشته برنامه های متعددی را برای تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی اجرا كرده اند كه همواره با حضور سرنوشت ساز مردم در صحنه های مختلف و هدایت های مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری نقشه های شوم آنها خنثی شده است.
افضلی اظهار داشت: ملت ایران در 40 سال گذشته در اوج عزت، اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی بوده اند و به كوری چشم دشمنان تا همیشه نیز اینگونه خواهد بود.

**حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید می كند
نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیركوه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با توجه به تهدیدات دولت آمریكا و ایادی وابسته آن، مردم ایران با مشت های گره كرده در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور گستره ای خواهند یافت.
فرهاد فلاحتی افزود: هرسالی كه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپری می شود، ثمرات و میوه های آن نمود بیشتری پیدا می كند و در مقابل، یاس و نومیدی دشمنان بیشترمی شود.
وی بیان كرد: حضور حماسی مردم را در راهپیمایی 22 بهمن و فجر 40 سالگی انقلاب را اثباتگر وحدت و انسجام ملی است امسال نیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان دشمن به تهدیدات دشمنان خواهند داد.
فلاحتی عنوان كرد: ملت انقلابی و بیدار ایران اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامی همواره با حضور تاثیرگذار خود در تمامی عرصه های صیانت از انقلاب، پایبندی خود به آرمان های نظام و خون مطهر شهدای والامقام را به نمایش گذاشته و ثابت كردند كه در دفاع از انقلاب همواره استوار ایستاده اند.

**مردم نهبندان حماسه تماشایی را خلق خواهند كرد
فرماندار نهبندان هم گفت: علیرغم تلاش های دشمنان مبنی بر اینكه مردم ایران چهل سالگی انقلاب خود را جشن نگیرند اما مردم شیعه و سنی نهبندان با حضور وحدت آفرین خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه ای تماشایی را خلق خواهند كرد.
ماشاءاله كریمان خراسانی افزود: با الطاف الهی و كوری چشم دشمنان مردم ایران اسلامی امسال باشكوهتر از سال های قبل پیروزی چهل سالگی انقلاب خود را جشن خواهند گرفت.
وی عنوان كرد: مسئولان شهرستان نهبندان نیز دوشادوش مردم حضور پررنگری در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و همه می آییم تا به دشمنان كوردل نشان دهیم كه می توانیم روی پای خود بایستیم و تحریم های آمریكا هیچ تاثیری در پیشرفت ایران اسلامی ندارد.
7556*6054