۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹
کد خبر: 83206416
T T
۰ نفر

تعطیلی برخی از مدارس استانها

۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹
کد خبر: 83206416
تعطیلی برخی از مدارس استانها

استانها - ایرنا - مدارس مقاطع تحصیلی استانهای سیستان و بلوچستان ،یزد ، كرمان و شهرستانهای تهران در روز سه شنبه 23 بهمن ماه به دلیل بارش برف و یخبندان ، وزش توفان و گرد و خاك تعطیل شد.

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شدت وزش توفان و گرد و خاك مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر شهرستان زاهدان و منطقه نصرت آباد امروزسه شنبه تعطیل شد.
علی مردای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شدت وزش باد شب گذشته بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری مدارس شیفت صبح مناطق یادشده تعطیل شده بود كه هم اینك با توجه به مطلوب نبودن وضعیت هوا برای تردد كودكان مدارس شیفت عصر نیز تعطیل اعلام شد.
به گفته كارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان هم اینك سرعت وزش باد همراه با گرد و خاك در زاهدان به افزون بر 76 كیلومتر بر ساعت رسید.

** یزد
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره كل آموزش و پرورش یزد نیز گفت: تمام مدارس ابتدایی شهری و روستایی بافق، بنادكوك، سخوید، زردین و شهر نیر ، تنگچنار، منشاد، بنادك سادات، ارنان، علی آباد چهل گزی، سرو، كردآباد، احمد آباد مهریز و ابركوه امروز سه شنبه تعطیل شد.
محسن گلستانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارش های 24 ساعت گذشته، كاهش دمای هوا و یخ زدگی معابر برای حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان این تصمیم گرفته شد.
همچنین تمام مدارس ابتدایی شهرستان ابركوه امروز تعطیل شد و مدارس ابتدایی و متوسطه نوبت عصر شهر یزد هم امروز تعطیل شد.

** تهران
آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اطلاعیه ای اعلام كرد: تمامی مقاطع تحصیلی مدارس فیروزكوه، دماوند و رودهن و برخی مقاطع تحصیلی پردیس 23 بهمن به دلیل بارش برف، سرمای هوا و یخبندان تعطیل است.

** كرمان
مدیر روابط عمومی اداره كل اموزش و پرورش استان كرمان گفت : با توجه به شرایط جوی نامناسب مدارس پنج شهرستان و یك منطقه در پایه های مختلف و یك شهرستان به طور كامل امروز صبح تعطیل است.
امید سلاجقه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس ابتدایی و روستایی شهرستان های رابر، مس سرچشمه، بافت، ابتدایی و پیش دبستانی فاریاب و مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان جیرفت صبح امروز تعطیل هستند.
وی ادامه داد: همچنین مدارس عنبرآباد با توجه به شرایط جوی نامناسب در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.
سلاجقه اظهار داشت: مدارس بخش های ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه با توجه به ادامه بارندگی و در بعضی نقاط بارش برف امروز سه شنبه تعطیل است.

7316 **6081
۰ نفر