۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۱۰
کد خبر: 83212545
T T
۰ نفر
9 گروه شهرداری یاسوج در بارندگی های اخیر خدمات رسانی كردند

یاسوج- ایرنا- شهردار یاسوج گفت: گروه های عملیاتی شهرداری یاسوج در قالب 9 تیم با هدف ارائه خدمات لازم در بارندگی های اخیر بصورت شبانه روزی در این شهر فعالیت كردند.

نستهن مقدم روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شروع بارندگی در شهر یاسوج ستاد بحران شهرداری در آماده باش بود و تیم های حوادث شهرداری یاسوج با تمام توان، ظرفیت انسانی و تجهیزاتی، خدمات رسانی خود را آغاز كردند.
مقدم افزود: 90 نیروی عملیاتی در قالب ۹ تیم، خدمات رسانی به مناطق مختلف شهری را انجام دادند.
شهردار یاسوج تصریح كرد: دستگاه های سنگین برف روبی شهرداری نیز در این مدت كار برفروبی و ایمن سازی تردد را انجام دادند.
وی ابراز داشت: با توجه به ریزش نزولات جوی به شكل برف، نیروهای شهرداری یاسوج به شكل بی وقفه درخت تكانی را در جهت جلوگیری از سنگین شدن و شكستن درختان انجام دادند.
مقدم بیان كرد: پیش از شروع بارندگی ها لایروبی، بازسازی مسیر و ترمیم پل ها و جداول صورت گرفت و نقاط حادثه خیز شناسایی شدند.
وی تصریح كرد: مشكلاتی از جمله ضعف در طراحی جداول و معابر كه مربوط به سال های گذشته بوده باعث ورود آب به برخی معابر و منازل شده و امكان تردد عابران و خودروها را با مشكل همراه كرده است.
شهردار یاسوج عنوان كرد: نیاز است كه دستگاه ها برای همكاری با شهرداری در راستای مناسب سازی تردد در معابر و مدیریت بارندگی ها همكاری كنند.
وی تصریح كرد: شهروندان می توانند با سامانه های 137 و 125 و همچنین تلفن ارتباطی 33344406 با پیش شماره 074 مشكلات ناشی از بارندگی را برای پیگیری و اقدام به شهرداری یاسوج گزارش كنند.
شهر یاسوج مركز كهگیلویه و بویراحمد حدود 130 هزار نفر جمعیت دارد.
9868/6110