۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۲۱
کد خبر: 83213264
T T
۰ نفر

يادواره شهداي مدافع وطن در گناباد برگزار شد

۲۹ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۲۱
کد خبر: 83213264
يادواره شهداي مدافع وطن در گناباد برگزار شد

گناباد- ايرنا- يادواره 27 مرزبان شهيد مدافع وطن كه به دست گروهك تروريستي در جاده خاش به زاهدان به شهادت رسيدند يكشنبه شب با حضور خانواده معظم شهدا و ايثارگران، فرماندهان و پرسنل نظامي و انتظامي و مسئولان و آحاد مردم در گناباد برگزار شد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گناباد در اين مراسم گفت: سپاه و بسيج از ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون در همه عرصه هاي دفاع از سرحدات كشور، سازندگي و خدمت به مردم فعالانه حضور دارد و اين ارگان مديريت انقلابي واقعي را براي مردم نهادينه كرد.
حجت اسلام سيد هاشم موسوي ادامه داد: هيچ زمان لغزشي در سپاه در انجام وظايف محوله مشاهده نشد و فرماندهان و سرداران سپاه خواب را از چشمان دشمنان ربودند و اين ارگان در پيش مردم عزيز است. دشمنان يكي از بخشهاي اصلي هدف خود را مدافعان وطن و سپاه پاسداران قرار داده اند بطوري كه از هشت عمليات ترويستي گروهكهاي تكفيري از ابتداي امسال تاكنون در چهار عمليات نقطه هدف اصلي سپاه بوده است.
وي گفت: دشمنان ماهيت پليد و استكباري خود را در حمله تروريستي اخير به اتوبوس حامل مدافعان وطن و مرزهاي كشور نشان دادند ولي اين ترفند آنها هم مانند ديگر سياستهاي خصمانه شان راه به جايي نمي برد.
مركز شهرستان 89 هزار نفري گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/1858