۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۱۳
کد خبر: 83216706
T T
۰ نفر

2 هزار ليتر سوخت قاچاق در فيروزآباد كشف شد

۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۱۳
کد خبر: 83216706
2 هزار ليتر سوخت قاچاق در فيروزآباد كشف شد

شيراز-ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد گفت: 2 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوييل و بنزين از 2 دستگاه خودرو در اين شهرستان كشف شد.

معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس در گزارش روز چهارشنبه خود به نقل از سرهنگ مهدي جوكار بيان كرد: ماموران انتظامي اين شهرستان هنگام كنترل محورهاي اصلي به 2 دستگاه وانت نيسان شك و آنها را متوقف كردند.
وي افزود: در بازرسي از اين خودروها، يك هزار و 600 ليتر گازوييل و 400 ليتر بنزين قاچاق كشف شد و در اين خصوص 2 نفر دستگير و تحويل مرجع قضايي شدند.
جوكار اظهار داشت: مردم در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان در زمينه سوخت و فرآورده هاي نفتي، مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد همچنين گفت: در ادامه اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران انتظامي اين شهرستان در حين كنترل محورهاي مواصلاتي 2 دستگاه نيسان و ايسوزو حامل دام قاچاق را توقيف كردند.
جوكار ادامه داد: در بازرسي از اين خودروها، 66 راس دام فاقد مجوز كشف شد و در ارتباط با آنها پنج نفر متهم دستگير و به مرجع قضايي تحويل داده شدند.
به گفته وي، برابر نظر كارشناسان ارزش اين دام هاي قاچاق 700 ميليون ريال برآورد شده است.
او بيان كرد: با توجه به اينكه بسياري از بيماري هاي خطرناك بين انسان و دام مشترك است، جابه جايي و نقل و انتقال اين گونه احشام بدون مجوز بهداشتي به دليل اينكه مي تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بيندازد، ممنوع است.
شهرستان فيروزآباد در فاصله 93 كيلومتري جنوب غرب شيراز قرار دارد.
9873 /6118