۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۰
کد خبر: 83217045
T T
۰ نفر

مطب 5 دندانپزشك متخلف در خوي پلمپ شد

۱ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۵۰
کد خبر: 83217045
مطب 5 دندانپزشك متخلف در خوي پلمپ شد

اروميه - ايرنا - رييس اداره نظارت و اعتبار بخشي دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني خوي گفت: در 2 ماه اخير، پنج واحد دندانپزشكي متخلف و فاقد مجوز در شهرستان خوي با دستور مقامات قضايي پلمپ شد.

حسن محمد اميني روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين واحدها بدون اخذ مجوز هاي لازم توسط افراد فاقد صلاحيت حرفه اي و به صورت غير مجاز در حوزه دندانپزشكي و دندانسازي فعاليت مي كردند.
وي اضافه كرد: با پيگيري اداره نظارت بر درمان دانشكده پزشكي خوي، پس از اخذ مجوزهاي قضايي مهر و موم و متخلفان آن به مراجع قضايي و تعزيرات حكومتي معرفي شدند.
وي با اشاره به اينكه دانشكده علوم پزشكي شهرستان در برخورد با افراد غير مجاز در حوزه دندانپزشكي عزم جدي دارد، از مردم نيز خواست تا فريب تبليغات غيرواقعي و اغوا كننده را نخورند.
رييس اداره نظارت و اعتبار بخشي دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني خوي ادامه داد: مردم از رفتن به مكان هايي كه به صورت زيرزميني و مخفي بدون داشتن تابلوهاي شناسايي فعاليت مي كنند، جهت جلوگيري از اشاعه بيماريهاي عفوني و مسري پرهيز كرده و موارد را به اين اداره اطلاع دهند.
به گزارش ايرنا، دندانسازي و دندانپزشكي از جمله رشته هايي است كه موسسات بدون مجوز زيادي در اين حوزه فعاليت دارند.
استفاده از شماره نظام پزشكي يا مجوز وزارت بهداشت بايد مهمترين درخواست مراجعان پيش از انجام اعمال مختلف درماني باشد كه در برخي موارد مورد غفلت قرار مي گيرد.
8135