۵ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۱۳
کد خبر: 83220201
T T
۰ نفر

نمایشگاه بهاره در زاهدان برپا می شود

۵ اسفند ۱۳۹۷، ۹:۱۳
کد خبر: 83220201
نمایشگاه بهاره در  زاهدان برپا می شود

زاهدان- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم كالا ویژه ایام پایانی سال از 16 تا 24 اسفند در شهر زاهدان برگزار می شود.

محمد رفیع سلطانزاده روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به كالاهای پر مصرف عید نوروز با همكاری اصناف و بر اساس برنامه ریزی های لازم ، نمایشگاه بهاره در شهرستان زاهدان برگزار می شود.
وی ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه تنظیم بازار و در دسترس بودن كالاهای اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار در ایام عید است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: نمایشگاه عرضه مستقیم كالای بهاره مخصوص كالاهای اساسی از جمله گوشت، مرغ، برنج و مانند آن و كالاهای تاثیرگزار در سبد خانوار از جمله البسه و پوشاك، كیف و كفش، آجیل و خشكبار، شیرینیجات و غیره است.
وی تصریح كرد: مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق اصناف زاهدان است و درصورتی كه اصناف تقاضای حضور در نمایشگاه را دارند می توانند به اتاق اصناف مراجعه كنند.
سلطانزاده بیان كرد: دستگاه های مختلف نظارتی و كیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه ی قیمت گذاری و كیفیت كالاهای قابل عرضه نظارت می كنند.
9914**3213